“God mat”

Rankad som nr 77 av 299 Restauranger i Almunecar
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 8 personer som åt lunch här. Flera av oss åt en mycket smakfull vegetarisk lasagne. Trevligt med lite tilltugg i form av falafel innan maten. Mysig strandmiljö. Vi var alla mycket nöjda och kan varmt rekommendera restaurangen

Tack Lenastennek

Omdömet skrevs 27 juli 2016 från mobil enhet

Vi kom ganska tidigt på kvällen och var alltså de första gästerna. Kändes som allt blev väldigt forcerat med serveringen. Min fläskfilé var i te färdig i mitten. Fick äta ute på kanterna. Dotterns laxkotlett hade känslan av sushi.
Annars var det otroligt välsmakande. Visserligen menu på svenska men deras språkkunskaper utöver spanskan är katastrofal.
Anders Nilsson

Tack Anders N
Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Rimliga priser och den brasilianska bbq är en kul grej. Men allt kött smakade likadant. Samma typ grillkrydda på allt och alldeles för salt. Och tillbehören lama, smaklösa och tråkiga. Det bästa på hela måltiden var den grillade ananasen med kanel på som kom på slutet.

Tack Camilla F
Omdömet skrevs 2 december 2015

Vi har ätit här flera gånger och alltid fått bra mat. Riktigt god mat till rimliga priser och det gäller både fisk, skaldjur och kött. På eftermiddagen nu på vintern är det kanon att sitta ute vid stranden nära havet. Bästa strandläget av alla restauranger i Almunecar.

Tack GoranAHorred
Omdömet skrevs 11 november 2015 från mobil enhet

Stannar till på denna fint strandplacerade restaurang vid min upptäcktsfärd i stadsdelen Vellila. Tyvärr hade jag redan ätit så det fick bli kaffe på maten. Personalen gav ett trevligt intryck. Kvällstid är det bra underhållning här. Så nästa gång får det bli middag med underhållning.

Tack Brigitta48

Resenärer som tittade på Chiringuito El Tesorillo tittade också på

Almunecar, Grenada provinsen

Besökt Chiringuito El Tesorillo? Berätta vad du tyckte!