Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Hotellet är fräscht. Ville ha ett rum så vi inte stördes av musiken i baren samt att rummet inte skulle ha för mycket sol. Receptionisten meddelade att vi fick ett större rum än vi bokat. Det blev precis som vi inte ville ha. Barmusik och mycket sol. Städningen är slarvig. Bordet på balkongen inte avtorkat på hela vecka, inte heller bordet i ena rummet avtorkat. Golven smutsiga. Maten är helt OK. Mycket grönsaker och frukt. För oss var det här hotellet en nödlösning eftersom hotellet vi brukar bo på i Almunecar är stängt fram till jul. Där är helt annan kvalitet på städningen.

Datum för vistelsen: november 2017
1  Tack SYlwia H
Omdömet skrevs 11 april 2017

Närhet till alla sevärdheter Bra servistrevlig personal härlig utsikt från balkongen .Bra mat mycket grönsaker o frukt .städningen kunde ibland vara mindre bra men städningen var varje dag .hjälpsam personal. poolen var bra med uppvärmt vatten ej klorlukt.

Rumstips: Bäst läge är med utsikt över poolområdet
Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Vacationer521698
Omdömet skrevs 2 mars 2017

Trevligt hotell med ett lugnt och skönt läge en liten promenad in till stranden och shopping. Trevlig och hjälpsam personal och en underbar uteplats mot fruktodlingen med pool och solstolar samt bar osv. mycket trevligt att vara och slappa på under tex. eftermiddagar.
Vi fick balkong med kvällssol vilket är andra sidan från poolområdet riktigt skönt i oktober.
Frukosten var sådär men totalt så trivdes vi mycket BRA!

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Allan L
Omdömet skrevs 8 februari 2015

Tyvärr en riktig besvikelse. Smutsiga rum och lakan som stinker parfym. De använder ett starkt luktande sköljmedel när de tvättar sin lakan. Både jag och min hustru blev klart besvärade. Inte nog med det, de gav oss rummet ovanför den festlokalen där samtliga Almunecars pensionärer visade det sig skulle fira karneval. Stora delar av hotellet var tomt men ändå fick vi rummet ovanför. Vi flyttade därifrån direkt på morgonen.

Datum för vistelsen: februari 2015
2  Tack mtomto
Omdömet skrevs 6 april 2014

Hotellet var rent och fräscht, trevlig och hjälpsam personal. Hotellets WiFi krånglade hela tiden och det som hände för oss allihopa var att vi loggades ut så fort vi inte var aktiva. Detta medförde att vi fick skriva in vår user och kod hela tiden och dessa var krångliga. Polen var inte uppvärmd och helt plötsligt så tömdes pooen på vaten och ett gäng hantverkare började renovera poolen. Vi kunde inte ligga och sola vid poolen. Frukostbuffen såg ut att vara OK men var smaklös.

Rumstips: Utsikt mot poolen är att föredra.
Datum för vistelsen: mars 2014
Tack torbjornl2014