“Favoritstället! ”

Kök: Italienskt, Café
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 6 februari 2017 från mobil enhet

En mycket mysig restaurang invändigt med trevlig inredning. Deras crepes är magiskt goda! Finns även pizza, glass m.m. Stort utbud och många olika varianter. Stor kaffemeny!

Tack Marcus H
Manolo M, Director de Relaciones con Clientes på La Italiana Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2017

Thanks a lot Marcus H for your review!

We work hard to offer good coffee and yummy crepes, we are glad you enjoyed our cafe.

Best regards,

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 21 september 2016

När du besöker Almuñécar, måste du dricka din kaffe här. De kan även grädda dem mest läckra pannkakor och har mycket välsmakande glass. Men måste viktigt, vänlig och bra service. När vi besöker Almuñécar nästa år, kommer vi definitivt besöka La Italiana Cafe igen.

Tack Renee B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.nl.tripadvisor.com. Visa original

Dear Mr. Renee B,

We are glad you enjoyed our specialities, we hope to see you again next year!

Best regards,

Omdömet skrevs 24 juli 2016 från mobil enhet

Vi har varit här flera gånger under flera år och ätit både glass och bakelser. Alltid lika gott. Man kan sitta inne och njuta av trevlig stämning och luftkonditionering eller utanför i skuggan.
Servicen är bra med trevlig personal. Dessutom finns tillgång till fri wifi.

Tack Annika Ö
Omdömet skrevs 20 december 2015 från mobil enhet

Goda crêpes men fick fel tillbehör som de påstod att de inte kunde rätta till. Överlag trevlig miljö, men nonchalant personal.

Tack Nathalie J
Omdömet skrevs 20 maj 2015 från mobil enhet

Trevligt. Många fina bakverk att välja på om man vill ha något gott till kaffet. Vacker lokal. Trevliga konstutställningar.

Tack Brigitta48
Danziger22, Director de Relaciones con Clientes på La Italiana Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2015

Tack för din kommentar, hoppas vi att du njuta av vårt erbjudande

Resenärer som tittade på La Italiana Cafe tittade också på

Almunecar, Grenada provinsen

Almunecar, Grenada provinsen

Besökt La Italiana Cafe? Berätta vad du tyckte!