“Bra service”

Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Uteservering, Bokningar
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 21 september 2016

När du besöker Almuñécar, måste du dricka din kaffe här. De kan även grädda dem mest läckra pannkakor och har mycket välsmakande glass. Men måste viktigt, vänlig och bra service. När vi besöker Almuñécar nästa år, kommer vi definitivt besöka La Italiana Cafe igen.

Tack Renee B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.nl.tripadvisor.com. Visa original
Manolo M, Director de Relaciones con Clientes på La Italiana Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2017

Dear Mr. Renee B,

We are glad you enjoyed our specialities, we hope to see you again next year!

Best regards,

La Italiana Team

Omdömet skrevs 24 juli 2016 från mobil enhet

Vi har varit här flera gånger under flera år och ätit både glass och bakelser. Alltid lika gott. Man kan sitta inne och njuta av trevlig stämning och luftkonditionering eller utanför i skuggan.
Servicen är bra med trevlig personal. Dessutom finns tillgång till fri wifi.

Tack Annika Ö
Omdömet skrevs 20 december 2015 från mobil enhet

Goda crêpes men fick fel tillbehör som de påstod att de inte kunde rätta till. Överlag trevlig miljö, men nonchalant personal.

Tack Nathalie J
Omdömet skrevs 20 maj 2015 från mobil enhet

Trevligt. Många fina bakverk att välja på om man vill ha något gott till kaffet. Vacker lokal. Trevliga konstutställningar.

Tack Brigitta48
Danziger22, Director de Relaciones con Clientes på La Italiana Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2015

Tack för din kommentar, hoppas vi att du njuta av vårt erbjudande

La Italiana Team

Omdömet skrevs 29 november 2014

Hade läst om La Italiana café, gick dit en lördag förmiddag för 2 veckor sedan, Det fanns nästan inga kakor att välja på och dem som fanns så inte helt fräscha ut. Frågade då efter churros, vilket inte heller gick att beställa. Betjäningen var trög och inte speciell vänlig. Tyckte att det verkade lite slitet och nergånget. Dekoren är tjusig men det fattas liksom någonting.

• Atmosfär
Tack sys43
Danziger22, Director de Relaciones con Clientes på La Italiana Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 2 december 2014

Dear Madame,

We are sorry to read you didn't like our cafe, but we are almost sure that you didn't even put your foot on it though we take it very serious with our cakes that are baked on a daily basis,and we don't make churros since 2 years...

We would really be glad to serve you our strawberry cheese cake or a fresh made savory crêpe, I would personally cook it for you if you give me the opportunity.

Manolo Jr.
+34 649 881 601

Resenärer som tittade på La Italiana Cafe tittade också på

Almunecar, Grenada provinsen

La Herradura, Almunecar

Besökt La Italiana Cafe? Berätta vad du tyckte!