“vänmiddag”

Kök: Franskt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 november 2018 från mobil enhet

vi blev verkligeb besvikna,- en restaurang vi besökte för fyra år sedan, då var mat, service, allt, superbt,nu, en stor besvikelse!! positivi- bröd och husets vin. som vegetarian fick jag veta att jag måste meddela dem 2 dagar innan!! det är absolut botten av en sk. " fin" restaurang!!
kommer ej återvända

Datum för besöket: oktober 2018
1  Tack Ingrid J
LydiaElchaleco, Propriétaire på El Chaleco, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2018

Restaurang El Chaleco Bib Gourmand Michelin 2018

Kära herrar

Det har varit en överraskning att få ditt meddelande 4 år senare!
Det är sant att vi inte är vegetaranio-restaurang och för 4 år sedan kunde vi betjäna 5 personer i samma fall om året, så vi hade inte vegetariska alternativ, men vi hade aldrig haft några problem eftersom människorna vid bokningen berättade för oss och alltid Det har varit ett nöje att förbereda något enligt din smak.
Men nu finns det alltid något alternativ för vegetarianer, det är inte omfattande men det finns.
Om du tillåter mig vill jag fråga dig eftersom vi inte hade något exklusivt vegetarian, vilken mat valde du dagen för ditt besök, 4 år sedan?

uppmärksamt
Västen

Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Vi blev fint omhändertagna av personalen. Bra med trerättersmeny till ett fast pris. Fick bröd och en liten välkomstsoppa. Smöret till brödet var uppvispat och egengjort, gott, men alldeles för lite. Vi tyckre inte att maten levde upp till den matkvalitet som vi hade förväntats oss. Vi köpte gott lokalt vitt vin till förrätten, förrätten med sparris var tråkig. Ankan till huvudrätten var vällagad dock tråkiga tillbehör och kanin hade alltför många ben i sig. God efterätt.

Datum för besöket: maj 2018
Tack ElisabethIV
LydiaElchaleco, Propriétaire på El Chaleco, svarade på det här omdömetSvarade 1 juni 2018

Restaurante El chaleco Bib Gourmand Michelin 2018

Muchas gracias por su comentario.
Todo el equipo de El Chaleco

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Ikväll var vi för första gången på El Chaleco. Vi åt en 5 rätters påsksupe’ och då min fru inte äter kött ändrade man snabbt huvudrätten till fisk istället!
En mycket god och välkomponerad meny med ett mycket gott lokalt vin till gjorde vår bästa kväll hittils i Almunecar dessutom till ett mycket humant pris! Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: mars 2018
1  Tack peresve
LydiaElchaleco, Propriétaire på El Chaleco, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2018

Restaurante EL Chaleco Bib Gourmand 2018. Almuñecar.
Kära herrar
Tack så mycket för din kommentar, Vi är väldigt glada att vår specialmeny i mars månad tyckte om det.
Och naturligtvis försöker vi alltid inom möjligheterna att möta våra kunders smaker eller kulinariska preferenser, så det var inte ett olägenhet att improvisera en maträtt med fisk istället för kött.
På uppdrag av hela El Chaleco-laget hoppas vi snart att se Almuñecar.
Med vänliga hälsninga
El Chaleco.
Audrey.

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt trevligt med mycket god mat och prisvärd meny. Tre rätter för ca 25 EUR per person. Bra vin för under 25 EUR per flaska. Professionell service. Vi hade en utmärkt lunch.

Datum för besöket: mars 2018
1  Tack amb52
LydiaElchaleco, Propriétaire på El Chaleco, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2018

El Chaleco Almuñecar.

Kära Lady Amb52;
Tack så mycket för din snygga kommentar om vår restaurang El Chaleco Bib Gourmand Michelin 2018.
Vi är väldigt glada att allt har nöjt dig och vi hoppas att vi ses snart.
Med vänliga hälsningar.
El Chaleco.
Audrey.

Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Vi har ätit både julaftonsmiddag och nyårsmiddag på El Chaleco och är mycket nöjda. Mycket vänlig och uppmärksam personal och otroligt god mat, en fröjd för både ögat och gom. Nyårsaftonens middag var perfekt och man lyckades att servera alla fem rätter nylagade till gästerna, dela ut de traditionella tolv druvorna, få cava på borden och påsar med serpentiner och hattar i exakt tid. Med tanke på den höga nivån på maten är priserna rimliga. Vi kommer att återvända!!!

Datum för besöket: december 2017
1  Tack Lise_L0tteE

Resenärer som tittade på El Chaleco tittade också på

La Herradura, Almunecar

Almunecar, Grenada provinsen

Besökt El Chaleco? Berätta vad du tyckte!