“Ny favorit i Almunecar”

Kök: Franskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Ikväll var vi för första gången på El Chaleco. Vi åt en 5 rätters påsksupe’ och då min fru inte äter kött ändrade man snabbt huvudrätten till fisk istället!
En mycket god och välkomponerad meny med ett mycket gott lokalt vin till gjorde vår bästa kväll hittils i Almunecar dessutom till ett mycket humant pris! Rekommenderas varmt!

1  Tack peresve
LydiaElchaleco, Propriétaire på El Chaleco, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2018

Restaurante EL Chaleco Bib Gourmand 2018. Almuñecar.
Kära herrar
Tack så mycket för din kommentar, Vi är väldigt glada att vår specialmeny i mars månad tyckte om det.
Och naturligtvis försöker vi alltid inom möjligheterna att möta våra kunders smaker eller kulinariska preferenser, så det var inte ett olägenhet att improvisera en maträtt med fisk istället för kött.
På uppdrag av hela El Chaleco-laget hoppas vi snart att se Almuñecar.
Med vänliga hälsninga
El Chaleco.
Audrey.

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt trevligt med mycket god mat och prisvärd meny. Tre rätter för ca 25 EUR per person. Bra vin för under 25 EUR per flaska. Professionell service. Vi hade en utmärkt lunch.

1  Tack amb52
LydiaElchaleco, Propriétaire på El Chaleco, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2018

El Chaleco Almuñecar.

Kära Lady Amb52;
Tack så mycket för din snygga kommentar om vår restaurang El Chaleco Bib Gourmand Michelin 2018.
Vi är väldigt glada att allt har nöjt dig och vi hoppas att vi ses snart.
Med vänliga hälsningar.
El Chaleco.
Audrey.

Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Vi har ätit både julaftonsmiddag och nyårsmiddag på El Chaleco och är mycket nöjda. Mycket vänlig och uppmärksam personal och otroligt god mat, en fröjd för både ögat och gom. Nyårsaftonens middag var perfekt och man lyckades att servera alla fem rätter nylagade till gästerna, dela ut de traditionella tolv druvorna, få cava på borden och påsar med serpentiner och hattar i exakt tid. Med tanke på den höga nivån på maten är priserna rimliga. Vi kommer att återvända!!!

1  Tack Lise-Lotte E
Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Har alltid varit nöjda med maten. Bra service. Inte så stor restaurang så det bli inte så stimmigt. Kan rekommenderas.

3  Tack SYlwia H
LydiaElchaleco, Propriétaire på El Chaleco, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2017

Restaurant El Chaleco Bib Gourmand Michelin Almunecar.

Herr, fru, Sylwia H.

Tack så mycket för din kommentar, på uppdrag av hela gruppen av restaurangen bib gourmand Michelin.
Vi hoppas att vi ses snart igen
Renaud, Audrey, Carmen, Stéphane.

Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

En ambitiös restaurang med välsmakande meny och trevlig och intresserad personal. Gjorde vårt besök till en angenäm och välsmakande upplevelse.

3  Tack Johan K

Resenärer som tittade på El Chaleco tittade också på

La Herradura, Almunecar

Almunecar, Grenada provinsen

Besökt El Chaleco? Berätta vad du tyckte!