“Recomendable”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
12 omdömen
5 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Fantastiskt läge men stugorna är inte prisvärda”
Omdömet skrevs 11 juli 2018 för en vistelse i juni 2018

Fantastiskt läge högst upp på en bergskam med enorm utsikt åt flera håll.
Med bil tar det ca 5 minuter att ta sig till El Gastor (mysig och fin by väl värd att besöka) där det finns enklare affärer och några restauranger och barer.

Vår stuga kändes som om den varit obebodd ett tag eftersom det låg ganska många döda flugor spridda på golvet när vi kom. Det fanns egentligen inga fel på stugan men den kändes "murrig" och inte speciellt inbjudande.
Lukt från avloppet i badrummet som vi inte lyckades bli av med trots att vi spolade vatten i toalett/handfat/dusch.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Madrid, Spanien
Omdömet skrevs 17 december 2017 för en vistelse i december 2017

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera