“Goda smaker på maten”

Rankad som nr 20 av 183 Restauranger i Bugibba
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

Vi beställde in olika förrätter i form av musslor med vitlök, räkor i gryta och vitlöksbröd. Både musslorna och räkorna i grytan smakade fantastiskt gott - smakerna satt perfekt! Portionerna är stora och räcker gott och väl att dela på. Priserna var väldigt prisvärda.
Fick varsin limoncello efter maten.
Vi är mycket nöjda med besöket med maten och servicen.

Tack Louise L

Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Super trevlig personal, åt ”dagens fisk” som var super god. Fin utsikt Rekommenderas verkligen ...

Tack laniiiee
Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

Bra läge vid torget i Bugibba med havsutsikt. Inkastare som lovade shot och vitlöksbröd om vi gick in. När vi väl gått in och beställt in mat så gällde det inte längre. Min dotter beställde biff med Bea men den var slut så hon fick en annan sås. Det smakade trots allt bra. Jag beställde soppa som skulle vara fisksoppa och vatten. Soppan smakade bra men den innehöll ingen fisk och vatten fick jag inget.

Tack Berit j
Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Generellt gillar vi inte när det står inkastare vid ingången, men bortsett från det blev det bra.
Stället ligger vid ett torg med havsutsikt och blev snabbt fullsatt.
Helt klart ett turistställe med gratis efter-maten likör, men det tackade vi nej till.
Men personalen var trevlig och maten väldigt god, det var huvudsaken.

Tack PYB2012
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

Trevlig personal, trevlig lokal, så god mat & inte jätte dyrt! Låg på ett torg, med havsutsikt, så mysigt! Rekommenderar !

Tack Renate B

Resenärer som tittade på Victoria Restaurant tittade också på

Bugibba, Ön Malta

Besökt Victoria Restaurant? Berätta vad du tyckte!