“Kaffe glass”

Kök: Grill
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Så var vi här igen denna gång för att få lite kaffe och glass. Personalen är vänliga och hjälpsamma och kommer direkt när du är där. Tyvärr var kaffet blaskig och smaklös och glassen var inte bättre, så kaffe här igen... nej tack

Tack Georg N

Omdömet skrevs 14 oktober 2017 från mobil enhet

Dom hade bra mat för dig som gillar kött. Bra priser. Åt där 2 kvällar på resan :) låg väldigt mysigt till med.

Tack Renate B
Omdömet skrevs 12 oktober 2017 från mobil enhet

Mysig liten restaurang med fokus på kött. Åt oxfilé och lamm, båda rätterna smakade mycket bra. Trevlig och tillmötesgående personal. Rimliga priser på både mat och dryck. Placering vid ett litet torg och när nattklubben bredvid inte körde hög musik var det mysigt.

Tack CarinaGerdin
Omdömet skrevs 9 oktober 2017 från mobil enhet

Bra mat och aktiv serviceinriktad personal. Vi hade med oss hunden och det gick bra ingen hade något att säga om det.

Tack Georg N
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Mysigt läge på torget de var mycket serviceminded. Deras ribs är verkligen att rekommendera. Väldigt stora portioner så är du inte jättehungrig är de ok att dela.

Tack Sarah G

Resenärer som tittade på Bad Bull tittade också på

Bugibba, Ön Malta
Bugibba, Ön Malta

Besökt Bad Bull? Berätta vad du tyckte!