“Urusel serice”

Rankad som nr 21 av 185 Restauranger i Bugibba
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Absolut sämsta servicen på hela Malta, tog evigheter innan det kom någon mat, maten som kom var till grannen, servitören sprang från bord till bord utan någon som helst servicekänsla. När de skulle hälla upp vin i glaset så tittade de på andra bord med följden att de hällde utanför istället. När väl maten kom var den helt ok men upplevelsen var redan förstörd.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack mathiasca

Omdömet skrevs 3 juli 2017

Jag och min fru besökte denna restaurang för några månader sedan och maten var inte den bästa dock var ägaren trevlig och tillmötesgående.

Datum för besöket: maj 2017
Tack 420georgn
Omdömet skrevs 26 juli 2015 från mobil enhet

Bra mat och bra service. Åt några lokala rätter till stor belåtenhet. Ligger på en lugn gata liten bit från alla andra restauranger.

Datum för besöket: juli 2015
Tack bosse77
Omdömet skrevs 3 oktober 2014

Maten var jättegod men jag har sällan varit med om sämre service. Vår servitris tog upp beställning från en del i sällskapet, gick sedan iväg och fixade med annat, för att komma tillbaka och ta upp beställning från nästa del av sällskapet. När det så småningom var dags för efterrätt fick vi dessertmenyer, men det visade sig när vi försökte beställa att man knappt hade någon av efterrätterna i verkligheten. Nu var servitrisen nere på att ta upp beställning av en eller två oersoner, för att sedan serveta dem innan hon tog beställning av nästa person. Eftersom glass var en av få efterrätter de hade beställde de föesta det, vilket resulterade i att de som satt på slutet av bordet fick vänta tills de som satt i början ätit klart och de hunnit diska glasskålarna...

Maten var dock mycket god och väldigt prisvärd, besök gärna restaurangen men undvik att komma fler än fyra i sällskapet...

Datum för besöket: oktober 2014
    • Atmosfär
Tack Anders W
Omdömet skrevs 25 april 2014 från mobil enhet

Kanon service min fru är allergisk mot lök, inte så lätt när man är utomlands :) denna fantastiska resturang fixade en superb chicken in thyme sås, vi provade även deras pizza och den var också jättegod restaurangen rekommenderas verkligen. Lite svårt att få bord för det är fullt. Men värt att vänta på :) smaklig måltid.

Tack Tommy H

Resenärer som tittade på Ta Pawla tittade också på

Bugibba, Ön Malta
Bugibba, Ön Malta

Besökt Ta Pawla? Berätta vad du tyckte!