“Bästa gelato i Sthlm”

Rankad som nr 1 av 13 Efterrätter i Bugibba
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Ett ställe med väldigt bra gelato. Intressanta smaker som varierar och byts ut. Trevlig familjär personal.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Klara L

Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Hemgjort Italiensk glass som är gudomlig god. Det finns ett stort utbud av olika smaker färg och kombination. Kan avnjutas utanför affären där bänke finns.

Datum för besöket: juni 2017
Tack 420georgn
Omdömet skrevs 12 juli 2017

God hemmagjord glass i många smaker. Finns även laktosfri, fettfri, sockerfri, halal osv. Här får man provsmaka glassen om man vill, men kan vara svårt på kvällen då det är mycket gäster.

Datum för besöket: maj 2017
Tack A98CImarier
Omdömet skrevs 7 juli 2017 från mobil enhet

Mycket God glass och trevlig personal. Ett plus att det finns några glassar med soja eller rismjölk, dock hade jag önskat fler.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Linda a
Omdömet skrevs 6 januari 2017 från mobil enhet

Otroligt gott och prisvärt.
Vi fick en proppfull låda med oss till hotellet för endast 5 Euro.
Glutenfri, laktosfri och de var noga med att fråga exakt vad vi ville ha.
De vattenbaserade glassarna var de bästa jag någonsin ätit.
Väldigt trevlig personal.

Datum för besöket: januari 2017
1  Tack Olof S

Resenärer som tittade på Sottozero the Gelato Factory tittade också på

St. Paul's Bay, Ön Malta

Besökt Sottozero the Gelato Factory? Berätta vad du tyckte!