“Mycket god mat”

Rankad som nr 2 av 183 Restauranger i Bugibba
Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 29 augusti 2018 från mobil enhet

Jättetrevlig restaurang och trevlig, tillmötesgående och pigg personal. God mat med många fina alternativ.

Tack Desirée E
joanne c, Guest Relations Manager på Venus Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2018

Dear Desiree

Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Åt en anka som var riktigt bra. Till förrätt ravioli med kaninragu. Personalen var mycket trrvlig och vinkunnig. Rekommenderas verkligen.

Tack Goran B
joanne c, Guest Relations Manager på Venus Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2018

Dear Goran B

Omdömet skrevs 15 juni 2018 från mobil enhet

Åt mycket gott på Venus. Beställde maltesisk kanin, och den var över förväntan! Vackert presenterad med goda, vältillagade grönsaker vid sidan. Personalen var engagerad och trevlig. Kommer gärna tillbaka!

Tack Elvisgrynet
joanne c, Guest Relations Manager på Venus Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2018

Dear Elvisgrynet

Kind regards

Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

Nära torget i Bugibba. Mycket trevlig restaurang med fantastisk mat och proffsig personal som förklarade allt om maten. Hit ska man gå en gång under semestern om man har möjlighet!

1  Tack storken2014
joanne c, Guest Relations Manager på Venus Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2018

Dear storken2014

Thank you for your recent visit and time taking for submitting your feedback to venus restaurant and our members of team.

We are delighted to read your positive comments this keep us striving to offer more memorable experiences to our estimate clientele.

Omdömet skrevs 6 oktober 2017

Jag och min fru besökte denna restaurang för att fira födelsedag och vi räknade med bra mat och service, vi blev inte besvikna allt var till vår belåtenhet. Vi kan rekommendera denna restaurang.

Tack Georg N
joanne c, Guest Relations Manager på Venus Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2017

Dear Mr George N

Thank you for your visit and time taking for submitting your feedback to venus and members of team.

We look forward to host you back to venus.

Joanne c

Resenärer som tittade på Venus Restaurant tittade också på

St. Paul's Bay, Ön Malta

Besökt Venus Restaurant? Berätta vad du tyckte!