Rabattmeddelande! 35 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 35 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 313 US$/natt.

• Fri parkering
Priceline
HotelsClick
Omdömet skrevs 2 juli 2017

Rummen var okej. Personalen var inte speciellt tillmötesgående. Aircondition var obefintlig så vi hade svårt att sova på nätterna. Påtalade detta ett flertal gånger utan att vi fick någon hjälp. Sova i 30-gradig värme är inte lätt. Städningen var dålig. Vi fick säga till flera gånger för att de skulle städa vårt rum. Havet låg nära och var underbart att bada i. Bra att det fanns poolhanddukar så man slipper ha med sina egna. Jag tyckte området var toppen, men jag skulle inte välja detta hotell nästa gång.

• Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Per H
Omdömet skrevs 25 september 2016 från mobil enhet

Riktigt fin utsikt från 6 e våningen .
Vi njöt på balkongen varje dag
Möblerna inne börjar bli smutsiga och behöver renoveras även rummen målas .
Det är ju dock ett 4 stjärnigt hotell
Även sängar borde bytas
Hissen krånglade och paniken nära när man är i den o det inte går o komma ut .
Resulterade sedan i gång i trappor med skadat knä.
Spadelen är superfin o massörerna gör ett bra jobb . Prisvärt
Badet vid havet är härligt . Bra att det är många stegar ner nu
Frukosten smakar bra men möblerna ute .. .. 10 -15 stolar som är stora hål i o obrukbara . Hur tänker man då ???
Ser ut som en sämre loppis
Väljer nog Seashells Hotell nästa gång om inte det rustas upp här
Älskar Malta

Bodde här: september 2016, reste med vänner
Tack Gitte G
Matthew_Littlejohn, Manager på Sunny Coast Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2016

Thank you very much for sharing this review with other readers.

We look forward to be of service once again should you decide to re visit Malta.

Omdömet skrevs 20 augusti 2016 från mobil enhet

Hotellet håller låg standard och bilderna stämmer inte alls överens med verkligheten. Rummen luktar rök och är ofräsha. Det är ett hotell som står för att förfallas. Inget upplyft har gjorts sedan hotellet var i sin glans, gissningsvis under 70-80talet. Läget är dålig, mycket trist område. Vi ångrar att vi åkte dit men stannade endast 3 nätter sedan flyttade vi till St Julians, ett fantastiskt område.

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Sanna Å
Matthew_Littlejohn, Manager på Sunny Coast Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2016

Thank you for taking the time to submit a review and thank you for choosing our hotel as your holiday accommodation.

St Julian's and Bugibba are two completely different scenarios depending on what you are looking for.

Omdömet skrevs 17 augusti 2016 från mobil enhet

Riktigt bra hotell Stora fina rum. Enda negativa var att bäddsoffan var trasig och absolut inget tryck i duschen. Gymmet var välutrustat och väldigt rent. Läget på hotellet var perfekt för oss som familj som vill aktivera oss på dagen o sova på natten.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Tina L
Matthew_Littlejohn, Manager på Sunny Coast Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 4 september 2016

Thank you for choosing the Sunny Coast Resort & Spa as your holiday accommodation in Malta and thank you for sharing your positive and constructive feedback.

It was a pleasure to be of service and we hope that you will visit again should you decide to return to Malta.

Omdömet skrevs 25 mars 2015

Vilken trevlig personal och välskötta lägenheter med fin ordning i skåpen, bra med en innehållsförteckning med antal glas, tallrikar mm. Vi var mycket nöjda med vår lägenhet mot havet. Vi var där en vecka 14-21/2 och då blåste det mycket, men det fanns en inomhus pool, så det gick ingen nöd på oss.

• Bodde här: februari 2015, reste med vänner
1  Tack GunnMarie
Simon_Copperstone, Manager på Sunny Coast Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2015

Hi Marie,

Thank you very much for choosing the Sunny Coast Resort & Spa as your holiday accommodation. I would also like to thank you for your very positive comment about our services and staff. This will continue to encourage us and help us build a bigger customer base, as well as give satisfaction to all our hard working staff. We look forward to have you back with us again sometime soon.