“Måste upplevas! ”
Omdöme om Ocean Basket Malta

Ocean Basket Malta
Rankad som nr 18 av 103 Restauranger i Qawra
Omdömet skrevs 25 april 2018 från mobil enhet

Bästa fiskrestaurangen vi varit p! Inledde semestern med ostron & skaldjurstallrik. Fantastiskt, eller bättre än fantastisk!
Sista kvällen testade vi sushi. Det var en himmelsk upplevelse! Åk hit!

Tack Aasa70

Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Helt ok men inte mer. Man satt obekvämt..maten var bra men servicen kunde varit bättre. Gick inte att ändra något på menyn om det var så att man ville byta ut mot något annat.

Tack Eroz2008
Omdömet skrevs 26 maj 2017 från mobil enhet

Var på restaurangen två gånger under våran vistelse 30-35 euro för ett fisk och skaldjursfat för två personer. Det var jättegott, det enda man behöver tänka på är att det bara finns fisk och skaldjur.

Tack Peter K
Omdömet skrevs 1 april 2017

Vi tog varsin tonfisksallad. Den var kalasbra. Läget är lätttillgängligt men ändå borta från stressen. Priserna bra och serveringspersonalen helt OK.

Tack Kjell M
Omdömet skrevs 25 oktober 2016

Åt ett skaldjursfat för 2. Kostade 29eu.
In kom det största skaldjursfat jag sett, och där fanns allt.
Musslor,räkor,bläckfisk,havskräftor, fiskfileer och annat.
Gillar man skaldjur är det hit du skall gå.
Plus för utsikten och den trevliga personalen.
Vill man äta middag på Helgen bör man boka I förtid.

Tack Susanne H

Resenärer som tittade på Ocean Basket Malta tittade också på

St. Paul's Bay, Ön Malta

Besökt Ocean Basket Malta? Berätta vad du tyckte!