“Sushi ”
Omdöme om Ocean Basket Malta

Ocean Basket Malta
Rankad som nr 18 av 105 Restauranger i Qawra
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Helt ok men inte mer. Man satt obekvämt..maten var bra men servicen kunde varit bättre. Gick inte att ändra något på menyn om det var så att man ville byta ut mot något annat.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Eroz2008

Omdömet skrevs 26 maj 2017 från mobil enhet

Var på restaurangen två gånger under våran vistelse 30-35 euro för ett fisk och skaldjursfat för två personer. Det var jättegott, det enda man behöver tänka på är att det bara finns fisk och skaldjur.

Datum för besöket: maj 2017
Tack peterkR1493AP
Omdömet skrevs 1 april 2017

Vi tog varsin tonfisksallad. Den var kalasbra. Läget är lätttillgängligt men ändå borta från stressen. Priserna bra och serveringspersonalen helt OK.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Kjell M
Omdömet skrevs 25 oktober 2016

Åt ett skaldjursfat för 2. Kostade 29eu.
In kom det största skaldjursfat jag sett, och där fanns allt.
Musslor,räkor,bläckfisk,havskräftor, fiskfileer och annat.
Gillar man skaldjur är det hit du skall gå.
Plus för utsikten och den trevliga personalen.
Vill man äta middag på Helgen bör man boka I förtid.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Susanne H
Omdömet skrevs 2 augusti 2016 från mobil enhet

Bästa. Mycket bra fisk till bra priser. Inte dyrare att gå hit än till vilken annan restaurang som helst i Qawra. Om man vill vara säker på att få sitta ute så boka bord.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack PatrikK299

Resenärer som tittade på Ocean Basket Malta tittade också på

Bugibba, Ön Malta
Saint Julian's, Ön Malta

Besökt Ocean Basket Malta? Berätta vad du tyckte!