“Här var det drinkar!”

Cheeky Monkey Gastropub Qawra
Rankad som nr 16 av 103 Restauranger i Qawra
Omdömet skrevs 16 september 2017 från mobil enhet

Fann detta ställe av en slump, fick in utan speciella förväntningar. Ångrade oss inte, trevlig betjäning, god mat och många olika drinkar att välja på. Lite kul att de även sålde egna t- shirt!

Tack Lena B

Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Var här tillsammans med en tjejkompis en kväll bara för att ta en drink. Stället var väldigt ungdomligt och hade en fantastisk utsikt precis vid havet! Vi hann tyvärr inte smaka maten, vilket var synd för menyn var väldigt rolig! Vi tog en mojito och en caiprinha och båda smakade helt fantastiskt! Nästa gång vi åker till Malta så kommer vi definitivt testa maten på cheeky monkey!

Tack Sarah A
Omdömet skrevs 10 juni 2017 från mobil enhet

Vi bodde på hotellet mittemot så mkt nära för oss. Min fästman fyllde jämt och jag bokade bord och vi fick ett bra bord. De har god mat. Min dotter 6 år ville gärna gunga på de gung sittplatser men de var upptagna av andra barn. Tyvärr tyckte jag att det var lite högljutt. Spelade hög musik därefter fick människor prata högre. Drinkarna såg mkt goda ut.

Tack Tina A
Omdömet skrevs 24 november 2016 från mobil enhet

Lite väl hög musik för en romantisk middag på söndagkvällen annars hur bra som helst såväl för barhäng som middag. Ett riktigt soft ställe med megagod mat och riktigt bra drinkar! Tarzan är en favorit på drinklistan och charing plate for 2 på menyn. Stora portioner.

Tack Linnea K
Omdömet skrevs 27 oktober 2016 från mobil enhet

Letade efter sjyst ställe att äta på med trip advisor. Hamnade på Cheeky Monkey, det blev en fullträff!
Åt burgare (vanlig & spicy) som smakade helt förträffligt, till det blev det öl på fat och chocolate martini, vi var båda mycket nöjda med både mat och dryck! Ett ställe med mycket trevlig atmosfär, där det går bra att sitta både inne och ute. Om man har barnasinnet kvar eller barn i sällskapet så är gungorna inomhus en självklarhet. :)

Tack perstefan

Resenärer som tittade på Cheeky Monkey Gastropub Qawra tittade också på

Besökt Cheeky Monkey Gastropub Qawra? Berätta vad du tyckte!