“Trevligt ställe!”

Cheeky Monkey Gastropub Qawra
Rankad som nr 13 av 102 Restauranger i Qawra
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Var här tillsammans med en tjejkompis en kväll bara för att ta en drink. Stället var väldigt ungdomligt och hade en fantastisk utsikt precis vid havet! Vi hann tyvärr inte smaka maten, vilket var synd för menyn var väldigt rolig! Vi tog en mojito och en caiprinha och båda smakade helt fantastiskt! Nästa gång vi åker till Malta så kommer vi definitivt testa maten på cheeky monkey!

Tack Sarah A

Omdömet skrevs 10 juni 2017 från mobil enhet

Vi bodde på hotellet mittemot så mkt nära för oss. Min fästman fyllde jämt och jag bokade bord och vi fick ett bra bord. De har god mat. Min dotter 6 år ville gärna gunga på de gung sittplatser men de var upptagna av andra barn. Tyvärr tyckte jag att det var lite högljutt. Spelade hög musik därefter fick människor prata högre. Drinkarna såg mkt goda ut.

Tack Tina A
Omdömet skrevs 24 november 2016 från mobil enhet

Lite väl hög musik för en romantisk middag på söndagkvällen annars hur bra som helst såväl för barhäng som middag. Ett riktigt soft ställe med megagod mat och riktigt bra drinkar! Tarzan är en favorit på drinklistan och charing plate for 2 på menyn. Stora portioner.

Tack Linnea K
Omdömet skrevs 27 oktober 2016 från mobil enhet

Letade efter sjyst ställe att äta på med trip advisor. Hamnade på Cheeky Monkey, det blev en fullträff!
Åt burgare (vanlig & spicy) som smakade helt förträffligt, till det blev det öl på fat och chocolate martini, vi var båda mycket nöjda med både mat och dryck! Ett ställe med mycket trevlig atmosfär, där det går bra att sitta både inne och ute. Om man har barnasinnet kvar eller barn i sällskapet så är gungorna inomhus en självklarhet. :)

Tack perstefan
Omdömet skrevs 28 mars 2016

Några utav de godaste drinkar jag druckit! Vi var där under happy hour vilket innebar att varje gång du beställde en drink så fick du en till likadant helt gratis. Drinkarna var speciella och atmosfären fantastisk! Gungor vid borden och roliga citat och texter på väggarna. Priset var relativt billigt om man jämför med kvalitén! Helt klart mitt nya favorit ställe! Litet minus för hög musik, men det är en små detalj.

Some of the best drinks I have had! We visited during happy hour. This meant that you order one drink and then you got two of that drink for the price of one. The cocktails were original and the ambience nice! They had swings around the tables and nice quotes on the walls. The price was reasonably, considering the high standard of the drinks! One of my new favorite places, no doubt! Just a small minus for the loud music, but really it doesn't matter much.

Tack Lovisa B

Resenärer som tittade på Cheeky Monkey Gastropub Qawra tittade också på

Besökt Cheeky Monkey Gastropub Qawra? Berätta vad du tyckte!