“En fröjd”
Omdöme om Lovage Bistro

Lovage Bistro
Rankad som nr 4 av 105 Restauranger i Qawra

Besökte denna restaurang eftersom den fått goda omdömen i TA.
Vi ville bara ha en enkel kvällsmat och det var inga problem. En förrätt, linguine med bläckfisk ragu kunde serveras som huvudrätt till frun pch jag åt risotto med svamp och spenat. Utsökt. Den stora överraskningen var dock en amuss, en grönsakssoppa med några droppar tryffelolja. Sagolikt gott!
Gott bröd och en suverän service ger toppbetyg.
Stort utbud av grappa i olika smaker och prisklass. Bra guidning av servitör. 43 euro inkl halv flaska valpolicella. Vi lär återkomma!

Datum för besöket: november 2018
Tack BengtG852

Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

Vi pt på denna restaurang två gånger under vår vistelse på Malta. Mycket nöjd med deras moderna och prisvärde meny.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Daniel R
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Åt en trerätters middag och är supernöjd. Köttet på både ankan och nötköttet var perfekt och goda tillbehör. En bra vinlista och en god fondant. Kunde ha haft några trevliga cocktails. Väl värt ett besök.

Datum för besöket: juli 2017
Tack John E
Omdömet skrevs 20 oktober 2016 från mobil enhet

Var först på plats i restaurangen som många kvällar eftersom vi äter tidigt med små barn. Åt kvällens fisk som var en seabass som grillades och med olika tillbehör. Fantastiskt gott! Fick även en soppa till förrätt som man bjöd på och som smakade jättegott. Till barnen fixade de någon enklare pastarätt om man inte ville ha från menyn. Servicen var superbra.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack ALindsas
Omdömet skrevs 5 juni 2016 från mobil enhet

Restaurangen var otroligt mysig! Genuin och service inriktad personal. Bra priser och otroligt bra mat. Vi åt lammfilé som var fantastiskt god! Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: juni 2016
1  Tack Elin A

Resenärer som tittade på Lovage Bistro tittade också på

Besökt Lovage Bistro? Berätta vad du tyckte!