“Tveksam kunskap”

Rankad som nr 16 av 105 Restauranger i Qawra
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 6 juli 2018 från mobil enhet

Personalen googlade hur man blandar tom Collins och mojito, upplevelse blev som Googles träffar, har dock ej ätit på stället så de kan vara ok

Datum för besöket: juli 2018
Tack Joakim A

Omdömet skrevs 22 juli 2016 från mobil enhet

En kulinarisk upplevelse med familjär stämning. Värd ett besök. Har varit där varje gång jag besöker Malta. Vi brukar bjuda ut våra maltesiska vänner dit.

Datum för besöket: juli 2016
Tack kurt070
Omdömet skrevs 26 mars 2016

Första måltiden på Malta blev en fullträff! En riktigt trevlig tjej hjälper oss på bästa sätt och vi får in en riktigt bra lunch! Perfekt panerad Cod and chips, grillad bröstfilé i supergod vitlökssås och två kanon pizzor! En som var Malteese-special med en del av det maltesiska köket och den andra en Hawaii i toppklass. Bästa Hawaii'n jag ätit, och då har jag varit i Italien. Kassörskan var inte helt hundra på att blanda drinkar men gjorde ett gott försök, och för de pengarna vi betalade så gjorde det ingenting att de inte var av toppskick. Maten var VÄLDIGT prisvärd och det var riktigt mycket mat på alla portioner, alla i familjen fick kämpa i oss det sista. Rekommenderar denna starkt! Själv kommer jag att återvända imorgon!

Datum för besöket: mars 2016
Tack Lovisa B
Omdömet skrevs 11 oktober 2015

Ojoj vilket ställe och vilken mat! Ska ni ut och äta på kvällen så gå dit. Vi trodde det skulle vara en vanlig pubrestaurang med medelmåttig mat, men det vvar den godaste maten på hela veckan! Prisvärd mat och trevlig personal. Ligger vid havet och man kan sitta både inne och ute. Finns gratis wifi där. Deras specialiteer är fisk, skaldjur och revben. Min sambo valde tonfisk och ag kyckling och det var så himla gott!!!! Jag föreslår att ni jer rätter med sås till för dom är oftast kryddade och goda så man slipper lägga till en massa salt för att det ska smaka något. Suveränt ställe!

Datum för besöket: oktober 2015
Tack Linzzie
Omdömet skrevs 18 juni 2015 från mobil enhet

Bra mat och STORA portioner. Trevlig och uppmärksam personal. Hade viss havsutsikt. Mycket äldre publik/kunder. På det stora hela hade vi gått hit igen.

Datum för besöket: juni 2015
Tack niklasfredrik

Resenärer som tittade på Chaplins tittade också på

Besökt Chaplins? Berätta vad du tyckte!