Vi stöder följande webbläsare:
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

“Rekommenderas starkt!” 5 av 5 bubblor
Omdöme om Park Lane Aparthotel

Bästa priser för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 2 sidor till!
Park Lane Aparthotel
Rankad som nummer 1 av 16 hotell i Qawra
4 omdömen
“Rekommenderas starkt!”
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs augusti 9 2016 från mobil enhet

Hotellet är litet och fint, vi bodde i en lägenhet för 5 personer, den var hela 90 kvadratmeter stor, otroligt! AC fanns det i alla 3 sovrum och i vardagsrum, så det var inga problem alls med värmen på kvällarna/nätterna. Hade läst att personalen skulle vara fantastisk, och det var den verkligen, så himla hjälpsamma och gulliga! Takpoolen var ganska liten, men helt fantastisk, nästan inga var där av någon anledning så vi hade den i princip själva hela vistelsen till barnens förtjusning, den var väl typ 1 meter djup. Uppe från taket hade vi även en underbar utsikt över solnedgången.

Vi köpte även hämtning/lämning till och från flygplatsen, detta fungerade klockrent, en snygg Mercedes Vito transporterades vi i, kändes lyxigt!

Läget på hotellet var perfekt dessutom!

Bodde där i Juli 2016, reste med familjen
Tack Mikael N
parklanemalta, Manager på Park Lane Aparthotel, svarade på det här omdömet, augusti 15 2016
Dear Mr Mikael N,

thank you for your positive feedback. Delighted all went well for you and your family.
Glad you enjoyed your stay with us in the spacious family apartments with three separate bedrooms, now completely refurbished.

Look forward to welcoming you again.

Andrea & all at Park Lane.

832 omdömen från resenärer

Se omdömen för
Betygsöversikt
    5 av 5 bubblor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (2)
Datum | Betyg
  • Alla senaste på svenska
Svenska först
2 omdömen
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs februari 18 2016

Ett hotell som vi upplevde som trevligt och rent. Hjälpsam personal. Ligger mkt bra och centralt nära restauranger och butiker. En mycket bra Carefour livsmedelsbutik inom gångavstånd. Kan rekommendera.

Bodde där i Februari 2016
Tack Thommy H
parklanemalta, Guest Relations Manager på Park Lane Aparthotel, svarade på det här omdömet, april 11 2016
kär Thommy H,
Tack för din recension , glad att du haft din vistelse.
Hälsningar
Göteborg, Sverige
10 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs december 12 2015

Bra rum, stort och fräscht. Vi bodde högst upp med egen utgång direkt till takterassen.
Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Även trevligt med självservicebaren.

Gångavstånd till det mesta. Rekommenderas varmt!

• Bodde där i December 2015, reste som ett par
      Läge
      Sovkvalitet
      Service
Tack mdbkro
parklanemalta, Guest Relations Manager på Park Lane Aparthotel, svarade på det här omdömet, januari 23 2016
Dear mdbkro,
Thank you for your review and recommendation. We look forward to welcoming you back some time in the future.
Regards

5 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs september 12 2015

Bytte till detta hotell efter problem med första hotellet. Det var fullt på alla hotell och egentligen även här men Park Lane pusslade ihop 3 rum för 6 nätter. Suverän service, härlig personal och jättefina rum. Lite för bra för en ensamresenär som knappt var på rummet och åt ute. Hit åker jag gärna igen med familjen! Tack Tack

Tips för att välja rum: Hissen ganska liten och långsam. Har du klaustrofobi så välj ett rum på våning 1,2.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde där i September 2015, reste ensam
    • 4 av 5 bubblor
      Läge
    • 4 av 5 bubblor
      Rum
      Service
Tack TLU573
parklanemalta, Guest Relations Manager på Park Lane Aparthotel, svarade på det här omdömet, september 15 2015
kära TLU573,
Tack för din recension , glad att läsa dig haft alla tre rum . Vi ser fram emot att välkomna dig och din familj i framtiden .
hälsningar

Göteborg, Sverige
19 omdömen
5 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs juli 6 2015 från mobil enhet

Vi bodde i ett av de uppgraderade lägenheterna. Mycket fräscht och rent med gott om plats. Vi blev väldigt bortskämda då städerskan tog hand om disken varje dag.

Hotellet ligger väldigt strategiskt med gångavstånd till allt. Mittemot ligger ett apotek och på nästa parallellgata ligger Carrefour supermarket. Ett tips är att handla här då utbudet är 10 gånger så stort och priserna hälften mot de små snabbutikerna. 50 meter bort ligger även en större parkering som är gratis där man kan ställa hyrbilen, vi hade aldrig problem att hitta plats.

Har man inte hyrbil så ligger busstationen granne med hotellet.

Även om hotellet ligger i ett nöjesdistrikt så är det inget man märker.

Några extra plus är takpoolen och självservice-baren i foajen!

Kommer vi tillbaka till Malta så är Park Lane det självklara förstahandsvalet.

Bodde där i Juli 2015, reste som ett par
Tack Erikss0n
parklanemalta, Guest Relations Manager på Park Lane Aparthotel, svarade på det här omdömet, augusti 6 2015
Dear Erikss0n,
Tack för att du tog dig tid att skriva en översyn av Park Lane. Din härliga kommentarer och rekommendationer är mycket uppskattat. Kul att du haft swimming pool och ärlighet bar. Ser fram emot att välkomna dig tillbaka till Park Lane i framtiden. Varma hälsningar Elizabeth
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Qawra
7.3 km bort
Hotel Juliani
Nr 2 av 33 i Saint Julian's
4.5 av 5 bubblor 1 274 omdömen
Visa priser

Besökt Park Lane Aparthotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Park Lane Aparthotel

Verksamhet: Park Lane Aparthotel
Adress: Triq Il-Maskli, Qawra, Ön Malta SPB 1480, Malta
Telefonnummer:
Region: Malta > Ön Malta > Qawra
Bekvämligheter:
Bar/lounge Drycker att välja på Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi) Kostnadsfri parkering Pentry Rumservice Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 1 av Lyxhotell i Qawra
Nr 1 av Familjehotell i Qawra
Prisklass (per natt): 380 kr - 1 111 kr
Hotellklass:4-stjärnigt — Park Lane Aparthotel 4*
Antal rum: 29
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Expedia, Booking.com, Hotels.com och Ebookers så att du tryggt kan boka med Park Lane Aparthotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Park Lane Aparthotel Qawra
Park Lane Aparthotel Hotel Qawra

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?