“Rekommenderas starkt!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Park Lane Aparthotel
Rankad som nummer 1 av 15 hotell i Qawra
Omdömet skrevs augusti 9 2016 från mobil enhet

Hotellet är litet och fint, vi bodde i en lägenhet för 5 personer, den var hela 90 kvadratmeter stor, otroligt! AC fanns det i alla 3 sovrum och i vardagsrum, så det var inga problem alls med värmen på kvällarna/nätterna. Hade läst att personalen skulle vara fantastisk, och det var den verkligen, så himla hjälpsamma och gulliga! Takpoolen var ganska liten, men helt fantastisk, nästan inga var där av någon anledning så vi hade den i princip själva hela vistelsen till barnens förtjusning, den var väl typ 1 meter djup. Uppe från taket hade vi även en underbar utsikt över solnedgången.

Vi köpte även hämtning/lämning till och från flygplatsen, detta fungerade klockrent, en snygg Mercedes Vito transporterades vi i, kändes lyxigt!

Läget på hotellet var perfekt dessutom!

Bodde här: Juli 2016, reste med familjen
1  Tack Mikael N
parklanemalta, Manager på Park Lane Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade augusti 15 2016

Dear Mr Mikael N,

thank you for your positive feedback. Delighted all went well for you and your family.
Glad you enjoyed your stay with us in the spacious family apartments with three separate bedrooms, now completely refurbished.

Look forward to welcoming you again.

Andrea & all at Park Lane.

Det finns nyare omdömen om Park Lane Aparthotel
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs februari 18 2016

Ett hotell som vi upplevde som trevligt och rent. Hjälpsam personal. Ligger mkt bra och centralt nära restauranger och butiker. En mycket bra Carefour livsmedelsbutik inom gångavstånd. Kan rekommendera.

Bodde här: Februari 2016
Tack Thommy H
parklanemalta, Guest Relations Manager på Park Lane Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade april 11 2016

kär Thommy H,
Tack för din recension , glad att du haft din vistelse.
Hälsningar

Omdömet skrevs december 12 2015

Bra rum, stort och fräscht. Vi bodde högst upp med egen utgång direkt till takterassen.
Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Även trevligt med självservicebaren.

Gångavstånd till det mesta. Rekommenderas varmt!

• Bodde här: December 2015, reste som ett par
Tack mdbkro
parklanemalta, Guest Relations Manager på Park Lane Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade januari 23 2016

Dear mdbkro,
Thank you for your review and recommendation. We look forward to welcoming you back some time in the future.
Regards

Omdömet skrevs september 12 2015

Bytte till detta hotell efter problem med första hotellet. Det var fullt på alla hotell och egentligen även här men Park Lane pusslade ihop 3 rum för 6 nätter. Suverän service, härlig personal och jättefina rum. Lite för bra för en ensamresenär som knappt var på rummet och åt ute. Hit åker jag gärna igen med familjen! Tack Tack

Tips för att välja rum: Hissen ganska liten och långsam. Har du klaustrofobi så välj ett rum på våning 1,2.
  • Bodde här: September 2015, reste ensam
Tack TLU573
parklanemalta, Guest Relations Manager på Park Lane Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade september 15 2015

kära TLU573,
Tack för din recension , glad att läsa dig haft alla tre rum . Vi ser fram emot att välkomna dig och din familj i framtiden .
hälsningar

Omdömet skrevs juli 6 2015 från mobil enhet

Vi bodde i ett av de uppgraderade lägenheterna. Mycket fräscht och rent med gott om plats. Vi blev väldigt bortskämda då städerskan tog hand om disken varje dag.

Hotellet ligger väldigt strategiskt med gångavstånd till allt. Mittemot ligger ett apotek och på nästa parallellgata ligger Carrefour supermarket. Ett tips är att handla här då utbudet är 10 gånger så stort och priserna hälften mot de små snabbutikerna. 50 meter bort ligger även en större parkering som är gratis där man kan ställa hyrbilen, vi hade aldrig problem att hitta plats.

Har man inte hyrbil så ligger busstationen granne med hotellet.

Även om hotellet ligger i ett nöjesdistrikt så är det inget man märker.

Några extra plus är takpoolen och självservice-baren i foajen!

Kommer vi tillbaka till Malta så är Park Lane det självklara förstahandsvalet.

Bodde här: Juli 2015, reste som ett par
Tack Erikss0n
parklanemalta, Guest Relations Manager på Park Lane Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade augusti 6 2015

Dear Erikss0n,
Tack för att du tog dig tid att skriva en översyn av Park Lane. Din härliga kommentarer och rekommendationer är mycket uppskattat. Kul att du haft swimming pool och ärlighet bar. Ser fram emot att välkomna dig tillbaka till Park Lane i framtiden. Varma hälsningar Elizabeth

Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Qawra
7.2 km bort
The Palace
Nr 1 av 28 i Sliema
3 478 omdömen
Visa priser

Besökt Park Lane Aparthotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Park Lane Aparthotel

Adress: Triq Il-Maskli, Qawra, Ön Malta SPB 1480, Malta
Telefonnummer:
Region: Malta > Ön Malta > Qawra
Bekvämligheter:
Bar/lounge Drycker att välja på Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Pentry Rumservice Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 1 av Lyxhotell i Qawra
Nr 1 av Familjehotell i Qawra
Prisklass: 448 kr - 1 630 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Park Lane Aparthotel 4*
Antal rum: 29
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Park Lane Aparthotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Park Lane Aparthotel Qawra
Park Lane Aparthotel Hotel Qawra

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?