Park Lane Aparthotel
HotelsClick
Cancelon
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs december 12 2015

Bra rum, stort och fräscht. Vi bodde högst upp med egen utgång direkt till takterassen.
Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Även trevligt med självservicebaren.

Gångavstånd till det mesta. Rekommenderas varmt!

• Bodde här: December 2015, reste som ett par
Tack mdbkro
parklanemalta, Guest Relations Manager på Park Lane Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade januari 23 2016

Dear mdbkro,
Thank you for your review and recommendation. We look forward to welcoming you back some time in the future.
Regards
Elizabeth

Omdömet skrevs september 12 2015

Bytte till detta hotell efter problem med första hotellet. Det var fullt på alla hotell och egentligen även här men Park Lane pusslade ihop 3 rum för 6 nätter. Suverän service, härlig personal och jättefina rum. Lite för bra för en ensamresenär som knappt var på rummet och åt ute. Hit åker jag gärna igen med familjen! Tack Tack

Tips för att välja rum: Hissen ganska liten och långsam. Har du klaustrofobi så välj ett rum på våning 1,2.
  • Bodde här: September 2015, reste ensam
Tack TLU573
parklanemalta, Guest Relations Manager på Park Lane Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade september 15 2015

kära TLU573,
Tack för din recension , glad att läsa dig haft alla tre rum . Vi ser fram emot att välkomna dig och din familj i framtiden .
hälsningar

Elizabeth

Omdömet skrevs juli 6 2015 från mobil enhet

Vi bodde i ett av de uppgraderade lägenheterna. Mycket fräscht och rent med gott om plats. Vi blev väldigt bortskämda då städerskan tog hand om disken varje dag.

Hotellet ligger väldigt strategiskt med gångavstånd till allt. Mittemot ligger ett apotek och på nästa parallellgata ligger Carrefour supermarket. Ett tips är att handla här då utbudet är 10 gånger så stort och priserna hälften mot de små snabbutikerna. 50 meter bort ligger även en större parkering som är gratis där man kan ställa hyrbilen, vi hade aldrig problem att hitta plats.

Har man inte hyrbil så ligger busstationen granne med hotellet.

Även om hotellet ligger i ett nöjesdistrikt så är det inget man märker.

Några extra plus är takpoolen och självservice-baren i foajen!

Kommer vi tillbaka till Malta så är Park Lane det självklara förstahandsvalet.

Bodde här: Juli 2015, reste som ett par
Tack Erikss0n
parklanemalta, Guest Relations Manager på Park Lane Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade augusti 6 2015

Dear Erikss0n,
Tack för att du tog dig tid att skriva en översyn av Park Lane. Din härliga kommentarer och rekommendationer är mycket uppskattat. Kul att du haft swimming pool och ärlighet bar. Ser fram emot att välkomna dig tillbaka till Park Lane i framtiden. Varma hälsningar Elizabeth

Omdömet skrevs maj 25 2015

Min hustru och jag bodde på detta lägenhetshotell i tre veckor. Personalen och ledningen visade att de verkligen är inriktade på att se till gästernas önskningar och behov. Trevlig atmosfär av litet familjehotell och bra läge i Qawra.
Kaféer, restauranger och butiker finns rikligt inom gångavstånd. Dessutom ligger hotellet alldeles i närheten av bussterminalen, vilket är en fördel. Kollektivtrafiken är både funktionell och billig på Malta.Buss är perfekt för utflykter till Valetta, Mdina och andra sevärdheter. Personalen tipsar gärna om bra utflykter och annat som man kan göra.

Vi kan rekommendera detta lugna och trivsamma hotell.
Roger o Bitten

• Bodde här: April 2015, reste som ett par
Tack frej904
parklanemalta, Guest Relations Manager på Park Lane Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade maj 27 2015

Dear frej904,
Tack för att du tog dig tid att lämna din senaste besök i Park Lane . Dina kommentarer om vår personal och service som ges är mycket uppskattat. Ser fram emot att välkomna dig igen.
Regards Elizabeth

Omdömet skrevs oktober 25 2014

Mycket trevligt mellanklassboende, jag och min familj bodde en vecka i Oktober 2014 och var mycket nöjda. Vi hade en luftkonditionerad lägenhet med kök, för 10 euro fick vi dessutom ett "startkit" med kaffe, te, mjölk, bröd smör, cornflakes, marmelad, frukt, juice och vatten. Badrum med badkar. Fritt WiFi som funkade nästan helt utan avbrott. Liten pool på taket, 100 meter till busstationen. 300 meter till sandstrand. Hotellets största tillgång är nog deras tillmötesgående och trevliga personal, vi fick t.e.x. tillgång till vårat rum redan vid tio på förmiddagen utan extra kostnad, vilket var väldigt skönt eftersom vi hade varit uppe redan vid 4 på morgonen. Vi kommer med största sannolikhet att återvända till Park Lane.

• Bodde här: Oktober 2014, reste med familjen
Tack Jon O
parklanemalta, Public Relations Manager på Park Lane Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade oktober 28 2014

Tack för era kommentarer. Vänliga hälsningar Elizabeth