“Excellent restaurant with excellent service”

Duo Restaurant & Bar
Rankad som nr 4 av 101 Restauranger i Qawra
Bra för: Lokal mat, Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Barhäng, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 25 september 2017

Vi tyckte restaurangen såg mysig ut och bestämde oss för att ta Maltavistelsens sista middag på Duo utanför All inclusive paketet. En fantastisk upplevelse erbjöds på såväl dryckes och matfronten som hanterades av en osedvanligt uppmärksam serveringspersonal. Dyrare än normalrestaurangen på Malta men enormt prisvärt med hänsyn till totalupplevelsen vi fick. Duo kan varmt rekommenderas.

Tack Stina F

Omdömet skrevs 12 september 2017 från mobil enhet

Den absolut bästa restaurangen vi besökte på Malta ( Bugibba/Qawra). Utsökt tillagad anka. Elegant presenterat. Mycket bra/proffessionell service. Nöjda på alla sätt

Tack PeRa65
Omdömet skrevs 20 december 2016 från mobil enhet

Vi har varit där många gånger. Ibland bara tittat förbi på ett glas bubbel eller ett glas vin i loungesofforna.
Maten är definitivt den bästa vi ätit på Malta utan konkurrens.
Ägaren är otroligt trevlig och hjälpsam, de fixar glutenfritt och ägaren är extremt noggrann att det blir rätt och perfekt. Bakade en speciell chokladsufflé till vår dötter första året vi var där.
Maten är gudomligt god och vi har provat en hel del av deras utbud.
Väldigt hög klass till lågt pris. Kostar bara lite mer än övriga restauranger men de levererar mat av högsta kvalité.
Personalen är supertrevlig och proffsiga och man känner sig välkommen.
Är ni i närheten måste ni besöka denna pärla.

1  Tack toj72
Omdömet skrevs 23 oktober 2016 från mobil enhet

Toppklass med otroligt god mat och bra service. 40 års middag jag ej kommer glömma! Kan varmt rekommendera brieost en till förrätt.

Tack Malin A
Omdömet skrevs 20 oktober 2016 från mobil enhet

Middag med familjen, två barn 3 och 5 år. Åt en nudelrätt med anka med asiatiska smaker. Fantastiskt gott och mycket snyggt upplagt. Barnen fick en pastarätt efter önskemål, också den var fin. Till efterrätt delade vi på en chokladkaka, mums! Kanonbra service var det också!

Tack ALindsas

Resenärer som tittade på Duo Restaurant & Bar tittade också på

Besökt Duo Restaurant & Bar? Berätta vad du tyckte!