“Bra service och bra mat”
Omdöme om Surf N Turf

Rankad som nr 1 av 105 Restauranger i Qawra
Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

En av de finare krogarna i Bugibba. De föreslog flera förrätter som vi delade på vilket var en hit. Huvudrätten var fisk som också var bra men förrätten var bäst

Tack Daniel R
surfnturf s, Owner på Surf N Turf, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2018

Dear Daniel R,

Thanks for taking the time to write you review as we all ways like to get our guest feedback and most important you enjoyed you experience.

Kind regards

Omdömet skrevs 27 augusti 2018

En väkdigtctrevlig restaurang på Malta. Otroligt trevlig personal som gjorde att man kände sig välkommen. Fantastiskt god flamberad snappar serverades oss med tillbehör. Rekommenderas.

Tack Ewa W

Dear Ewa W,

we are glad that you also found our signature fish cooked in salt crust amazing.

Kind regards

Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Bäst på Malta? Mycket god mat serverad med finess. Väldigt trevligt service. Hög klass. Väl värt ett besök.

Tack Bertil T
Joshua B, Owner på Surf N Turf, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2018

Dear Bertil T,

thanks for taking the time to write you experience, and we are glad that you found our food and service of high standards .
will look forward to have you a surf n turf shortly

King regards

Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Firade min 50 årsdag tillsammans med min fru på denna fantastiska restaurang.
Suverän service , åt Aberdeen file och panna cotta till efterrätt där man på tallriken skrivit happy birthday.
Mysigt ställe som har en trevlig stämning
Allt är tipp topp
Om vi kommer tillbaka till Malta är detta ett givet besök
Tack för maten

Tack Sören B
Joshua B, Owner på Surf N Turf, svarade på det här omdömetSvarade 14 november 2017

Dear Sören B,

Thanks for taking your time to write your review, we are glad that you have chosen Surf N Turf for your birthday celebrations and we dot let you down but we made it an experience.

Kind Regards

Omdömet skrevs 9 juli 2017

Väldigt god mat och trevlig personal.
Uppfyllde förväntningarna :-) perfekt tillagat kött , fisk och alla tillbehör!
Kort sagt , värt ett besök som variation i stället för "turist" restaurangerna
Prova gärna , lite dyrare men det är det värt !!

Tack micke_lofberg
Joshua B, Owner på Surf N Turf, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2017

Dear micke_lofberg,

Thank you for your review. We are happy to know that you loved our dishes. It is also great to hear that you have experienced great customer service from us, it was an absolute pleasure to look after you during your time with us and we look forward to seeing you again soon.

All the very best,

Resenärer som tittade på Surf N Turf tittade också på

Valletta, Ön Malta

St. Paul's Bay, Ön Malta

Besökt Surf N Turf? Berätta vad du tyckte!