“Incognito fantastisk restaurang”

Incognito Restaurant
Rankad som nr 3 av 105 Restauranger i Qawra
Kök: Café
Bra för: Barhäng, Större grupper, Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 28 oktober 2018

Otroligt god mat och riktigt bra och trevlig personal. Har varit här och ätit 3 gånger och blivit lika nöjd varje gång.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack gabriella_aslund

Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

De hade fått bra recensioner så vi valde denna restaurang vi blev ganska besvikna. Ganska tråkig mat . Bra priser dock

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Daniel R
Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

Lästa flera omdömen innan och hade ganska höga förhoppningar. Vår mat var god men inte så mycket mer, inget speciellt direkt - snarare lite alldaglig. Man kände sig nästan påtvingad allt extra också, vitlöksbröd, bröd, melon, shot och kakor. Det var ju generöst men kändes lite väl ”try-hard”.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Markus H
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Fantastisk trevlig personal. Prisvärd vällagad mat. Spartansk omgivning, lite offside men är klart värd att leta efter.

Datum för besöket: juli 2018
Tack SampeOlloLenno
Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Efter 5 dagar i Bugibba är denna restaurang bädt hittills. Mycket trevlig och gästvänlig personal, fantastiskt god mat (testa deras King Prawn). Ligger lite avsided men väi värt.

Datum för besöket: juni 2018
Tack GoranB148

Resenärer som tittade på Incognito Restaurant tittade också på

Besökt Incognito Restaurant? Berätta vad du tyckte!