“Ett guldkorn!”

Incognito Restaurant
Rankad som nr 3 av 105 Restauranger i Qawra
Kök: Café
Bra för: Barhäng, Familjer med barn, Affärsmöten, Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Större grupper, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Fantastisk trevlig personal. Prisvärd vällagad mat. Spartansk omgivning, lite offside men är klart värd att leta efter.

Tack SampeOlloLenno

Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Efter 5 dagar i Bugibba är denna restaurang bädt hittills. Mycket trevlig och gästvänlig personal, fantastiskt god mat (testa deras King Prawn). Ligger lite avsided men väi värt.

Tack GoranB148
Omdömet skrevs 6 juni 2018 från mobil enhet

Mycket god mat. Bra och snabb service trots relativt stort sällskap (8 personer). Flexibla vad det gäller barnrätter, inga problem med halvportioner.

Tack anderstu82
Omdömet skrevs 5 maj 2018 från mobil enhet

Lätt bästa maten denna semester precis som sist vi var här. Värt varenda krona. Vill man äta bra mat och landets specialiteter så går man hit.

1  Tack haidynystrom
Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Väldig bra restaurant med mycket servicemined och trevlig personal. Maten var otrolig god så jag vill verkligen rekommendera att äta middag här. Vinlistan innehåller mest Maltesiska viner vilka inte är så goda Dock fanns en väldig god vin med ”Antonin” en av de bästa Maltesiska viner. Kaffet var också att rekommendera.

Tack 420georgn

Resenärer som tittade på Incognito Restaurant tittade också på

Besökt Incognito Restaurant? Berätta vad du tyckte!