“Restaurang ”

Incognito Restaurant
Rankad som nr 3 av 105 Restauranger i Qawra
Kök: Café
Bra för: Barhäng, Romantiska möten, Lokal mat, Större grupper, Särskilda tillfällen, Familjer med barn, Affärsmöten
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 5 maj 2018 från mobil enhet

Lätt bästa maten denna semester precis som sist vi var här. Värt varenda krona. Vill man äta bra mat och landets specialiteter så går man hit.

Datum för besöket: maj 2018
1  Tack haidynystrom

Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Väldig bra restaurant med mycket servicemined och trevlig personal. Maten var otrolig god så jag vill verkligen rekommendera att äta middag här. Vinlistan innehåller mest Maltesiska viner vilka inte är så goda Dock fanns en väldig god vin med ”Antonin” en av de bästa Maltesiska viner. Kaffet var också att rekommendera.

Datum för besöket: december 2017
Tack 420georgn
Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Absolut bästa stället under veckan i bugibba. Trevlig personal, otrolig service och fantastisk mat. Måste upplevas

1  Tack mathiasca
Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Läste deras omdömen och hade höga förväntningar.
Dock var vi lite besvikna när vi gick därifrån.

Maten var helt okej men stack inte ut så mycket från allt annat vi ätit på Malta.

Servicen var bra men kunde stundtals kännas lite krystad. Trevlige ägare gick runt och bjöd på färskt bröd under måltiden och efter så fick man någon sorts shott och en liten kaka. Mycket trevligt, men hade hellre sett snabbare och mer fokuserad service.

Tack Anna J
Omdömet skrevs 4 september 2017 från mobil enhet

Super bra och trevlig restaurang. Full pott på alla vis. Super god mat till bra priser. Kanon service. Fick melon, shot, vitlöksbröd och en flaska vin gratis!!!
Rekommenderas

Tack MVGB

Resenärer som tittade på Incognito Restaurant tittade också på

Besökt Incognito Restaurant? Berätta vad du tyckte!