“Bästa stället”

Incognito Restaurant
Rankad som nr 3 av 100 Restauranger i Qawra
Kök: Café
Bra för: Affärsmöten, Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Barhäng, Lokal mat, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs oktober 1 2017 från mobil enhet

Absolut bästa stället under veckan i bugibba. Trevlig personal, otrolig service och fantastisk mat. Måste upplevas

Tack mathiasca

Omdömet skrevs september 25 2017 från mobil enhet

Läste deras omdömen och hade höga förväntningar.
Dock var vi lite besvikna när vi gick därifrån.

Maten var helt okej men stack inte ut så mycket från allt annat vi ätit på Malta.

Servicen var bra men kunde stundtals kännas lite krystad. Trevlige ägare gick runt och bjöd på färskt bröd under måltiden och efter så fick man någon sorts shott och en liten kaka. Mycket trevligt, men hade hellre sett snabbare och mer fokuserad service.

Tack Anna J
Omdömet skrevs september 4 2017 från mobil enhet

Super bra och trevlig restaurang. Full pott på alla vis. Super god mat till bra priser. Kanon service. Fick melon, shot, vitlöksbröd och en flaska vin gratis!!!
Rekommenderas

Tack MVGB
Omdömet skrevs augusti 4 2017 från mobil enhet

Bra service och bemötande. Maten var utsökt, jag åt val och mitt sällskap åt grillat kött. Det fanns möjlighet att välja tillbehör så som potatis, pommes frites, sallad eller tillagade grönsaker. I väntan på maten bjöds det på vitlöksbröd och efter maten bjöd de på likör. Restaurangen ligger lite avsides vilket bidrar till en god stämning. Rekommenderar ett besök på denna restaurang.

Tack Hanna H
Omdömet skrevs juli 17 2017 från mobil enhet

Sååå trevlig personal och maten var toppen!!!! Service ut i fingerspetsarna!!!
Revbensspjällen var en enorm portion. Färsk fisk helt fantastisk!!!

Tack Eroz2008

Resenärer som tittade på Incognito Restaurant tittade också på

Bugibba, Ön Malta
St. Paul's Bay, Ön Malta

Besökt Incognito Restaurant? Berätta vad du tyckte!