Salini Resort(St. Paul's Bay)
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Primera Hotel(St. Paul's Bay)
  • Restaurang
Hotel Santana(St. Paul's Bay)
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 94 US$/natt.

Gillieru Harbour Hotel(St. Paul's Bay)
  • Pool
Topaz Hotel(St. Paul's Bay)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
  • Restaurang
Arzella Rooms(St. Paul's Bay)
Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Bästa resan någonsin säger Alice , 13år
Fräscht hotell
Väldigt välstädat
Bra frukost
Alla andra måltider åt vi utanför hotellet
Det finns massor av matställen i närheten
Nära till strand men vi låg mest vid barpoolen
Fin strandpromenad på kvällen
Nära till bussar som går till Valetta
Prova gärna Maltesic rabbit.
I övrigt mest vanlig mat som burgare, pizza, pasta, toast och engelsk frukost
Alla pratar engelska
Massor av aktiviteter för alla åldrar vid poolen. Mycket trevlig personal. På bild ser ni Alice och yoga-mannen (James). Alice tyckte bäst om vattenpolo och soccer table och bingo. Jag föredrog pingpong.

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
1  Tack Stefan M
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Dolmen resort hotell är ett stort och opersonligt charterhotell. Men de levererar vad de skall. Rent och snyggt. Bra frukost. Ok pooler. Var ute i god tid så du hinner få en solstol. Spa finns att tillgå. Jag hade rum med havsutsikt och det kändes väl värt den pengen. Åt andra hållet pågår fortfarande renoveringsarbeten men det störde aldrig mig . Klart nöjd.

Bodde här: juni 2017, reste ensam
Tack ivamarie2001
Omdömet skrevs 5 juni 2017

Hotellet har ett perfekt läge med en bra badbar sandstrand rakt över gatan.
Det var inget fel på frukosten, den var rejäl.
Sängarna var bra.
Poolområdet var trevligt
Rent och fräscht.Luftkonditionering. Bra frukost och service
Ingen vidare service i receptionen, trött receptionist.

Tips för att välja rum: bästa utsikter
  • Bodde här: maj 2017, reste i arbetet
Tack 583Nick
Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

Bra ställe på Malta att tillbringa en Weekend med familjen på.. Frukost och rumet var bra då vi hammnade högst upp med den störrsta terrasen på hela hotellet rum 6118..
Rena frächa pooler och tillgång till hotellets egen del vid havet..Passagen dit gick under en trafikerad väg i tunnel bra när man har badtokiga barn..Detta är inget fest ställe då många pansionärer sitter å ugglar i solen...Så har man barn som är någolunda uppfostrade och inte kör skrik och bommben hela tiden så fungerar det bra...
Betyg 8 av 10 Grym utsikt över pool område och stad/hav....Rickard .Brodd med fam

Bodde här: maj 2017, reste med familjen
Tack Rickard B
Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Hotellet är över lag trevligt, men just nu pågår det stora ombyggnationer som gör att det åtminstone störde oss i det rummet vi hade. I övrigt bra spa och trevlig personal! Bistron på hotellet var bra, även baren med trubadur på kvällarna.

Bodde här: april 2017, reste som ett par
1  Tack Elin F