Salini Resort(St. Paul's Bay)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 116 US$/natt.

Hotel Santana(St. Paul's Bay)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 112 US$/natt.

Porto Azzurro(St. Paul's Bay)
  • Pool
San Pawl Hotel(St. Paul's Bay)
  • Restaurang
Topaz Hotel(St. Paul's Bay)
  • Restaurang
Qawra Palace Hotel(St. Paul's Bay)
Priceline
  • Precis vid stranden
Primera Hotel(St. Paul's Bay)
HotelsClick
Omdömet skrevs 5 juni 2017

Hotellet har ett perfekt läge med en bra badbar sandstrand rakt över gatan.
Det var inget fel på frukosten, den var rejäl.
Sängarna var bra.
Poolområdet var trevligt
Rent och fräscht.Luftkonditionering. Bra frukost och service
Ingen vidare service i receptionen, trött receptionist.

Tips för att välja rum: bästa utsikter
  • Bodde här: maj 2017, reste i arbetet
Tack 583Nick
Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

Bra ställe på Malta att tillbringa en Weekend med familjen på.. Frukost och rumet var bra då vi hammnade högst upp med den störrsta terrasen på hela hotellet rum 6118..
Rena frächa pooler och tillgång till hotellets egen del vid havet..Passagen dit gick under en trafikerad väg i tunnel bra när man har badtokiga barn..Detta är inget fest ställe då många pansionärer sitter å ugglar i solen...Så har man barn som är någolunda uppfostrade och inte kör skrik och bommben hela tiden så fungerar det bra...
Betyg 8 av 10 Grym utsikt över pool område och stad/hav....Rickard .Brodd med fam

Bodde här: maj 2017, reste med familjen
Tack Rickard B
Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Hotellet är över lag trevligt, men just nu pågår det stora ombyggnationer som gör att det åtminstone störde oss i det rummet vi hade. I övrigt bra spa och trevlig personal! Bistron på hotellet var bra, även baren med trubadur på kvällarna.

Bodde här: april 2017, reste som ett par
1  Tack Elin F
Omdömet skrevs 27 oktober 2016

Hotellet är fin med bra läge, det enda positiva jag kan säga. Vi var där i maj månad, planerad resa sedan länge med mycket förväntningar, Vi bokade resa via Ving och när vi kom fram så fanns inget rum - vi var inte på hotellets lista som gäster. Maten var dåligt det smakade ingenting , Inget jag kan rekommendera.Hotellet håller inte klassen.

• Bodde här: maj 2016, reste med vänner
1  Tack Margareta L
Omdömet skrevs 16 juli 2016 från mobil enhet

Ett stort hotell komplex som vill framstå som ett lite bättre hotell men är ett riktigt opersonligt charterhotell. Rummet vi fick var litet, gammalt o rätt slitet. Handfatet läckte men det lagade man. Sängen placerad under fönstret så solen lyste in på morgonen. Enkelt o definitivt inte ngt "lyxigt". Frukosten inte särskilt bra men ok.

Bodde här: juli 2016
Tack miamaria65