“Lyx krog”
Omdöme om Tarragon

Tarragon
Rankad som nr 4 av 76 Restauranger i St. Paul's Bay
Bra för: Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Större grupper, Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

Extremt bra service och mycket vällagad mat. Visst det kostar lite men helt klart värt sitt pris. Rekommenderas starkt.

Tack Daniel R

Omdömet skrevs 24 oktober 2017 från mobil enhet

Den absolut bästa restaurangen vi testat på Malta! Finns ingenting att anmärka på! Perfekt service, atmosfär, maträtter, desserter och dryck! Kommer självklart rekomendera detta stället och vi lär gå tillbaka

Tack Nina S
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

En pärla i vacker förpackning
Utsikten är enastående
Personalen underbara
Maten fantastisk.Alla gäster i sällskapet va mer än nöjda
Kommer tillbaka så snart som möjligt

Tack Gitte G
Omdömet skrevs 16 januari 2016

Jag har ätit på väldigt många många restauranger i mitt liv. Servicen var givetvis fantastik, för de hade öppnat restaurangen enbart för att vi skulle äta där. Hummer raviolin var det godaste jag någonsin har ätit. Den dekonstruerade cannellonin var fantastisk och pistageglassen var den bästa dessert jag ätit. Skulle kunna åka till Malta igen enbart för att äta här igen!

1  Tack Elisabeth J
Omdömet skrevs 4 november 2015 från mobil enhet

En utmärkt restaurang på alla sätt; maten, personalen och atmosfären! Inte billigt men värt varenda euro. Rekommenderas varmt för t.ex. en parmiddag ❤️

Tack Linda G

Resenärer som tittade på Tarragon tittade också på

Besökt Tarragon? Berätta vad du tyckte!