“FANTASTISK UPPLEVELSE!”
Omdöme om Tarragon

Tarragon
Rankad som nr 4 av 75 Restauranger i St. Paul's Bay
Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat, Romantiska möten, Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 24 oktober 2017 från mobil enhet

Den absolut bästa restaurangen vi testat på Malta! Finns ingenting att anmärka på! Perfekt service, atmosfär, maträtter, desserter och dryck! Kommer självklart rekomendera detta stället och vi lär gå tillbaka

Tack Nina S

Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

En pärla i vacker förpackning
Utsikten är enastående
Personalen underbara
Maten fantastisk.Alla gäster i sällskapet va mer än nöjda
Kommer tillbaka så snart som möjligt

Tack Gitte G
Omdömet skrevs 16 januari 2016

Jag har ätit på väldigt många många restauranger i mitt liv. Servicen var givetvis fantastik, för de hade öppnat restaurangen enbart för att vi skulle äta där. Hummer raviolin var det godaste jag någonsin har ätit. Den dekonstruerade cannellonin var fantastisk och pistageglassen var den bästa dessert jag ätit. Skulle kunna åka till Malta igen enbart för att äta här igen!

1  Tack Elisabeth J
Omdömet skrevs 4 november 2015 från mobil enhet

En utmärkt restaurang på alla sätt; maten, personalen och atmosfären! Inte billigt men värt varenda euro. Rekommenderas varmt för t.ex. en parmiddag ❤️

Tack Linda G
Omdömet skrevs 9 maj 2015

en restaurang som har det lilla extra,, en kunnig och trevlig personal som trots stress har tid att ställa upp för gästerna. maten är riktigt bra med en saltinbakad fisk med smak av Anis som är riktigt bra, Hela deras meny är så den passar alla smaker och även dryck går det att få vad man vill. deras läge med stora fönster ut mot bukten hjälper till att höja totalupplevelsen, kan varmt rekommenderas

Tack petmar01

Resenärer som tittade på Tarragon tittade också på

Besökt Tarragon? Berätta vad du tyckte!