“Bästa pizzan i Monterosa”

Ristorante 2727 Colle Bettaforca Gressoney la Trinite
Rankad som nr 7 av 28 Restauranger i Gressoney-la-Trinité
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Utan tvekan bästa pizzan i Monterosa. Dessutom bjuder personalen på sig själva och pizzan kommer snabbt. Reservera bord annars riskerar du att få vänta länge

Datum för besöket: februari 2020
Tack jakobs4

Omdömet skrevs 7 februari 2020 från mobil enhet

Denna resturang fick vi rekommenderad och vi blev verkligen nöjda. Vi provade deras pizza och den var verkligen super!!
Vi har förstått att detta är sista säsongen med denna krögare så passa på för du blir inte besviken.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 112anderse
Omdömet skrevs 29 mars 2019 från mobil enhet

Mat och dryck var bra, underbar vy.
Det var bra tryck på servicen, och musiken
Men se upp med notan, kan vara saltad.

Tack Kenneth A
Omdömet skrevs 22 mars 2019 från mobil enhet

Var där idag och åt en riktigt god middag , bra service tjejerna slet som tusan , men när notan kom inså var den saltad med 30 euro , så se upp så att n betalar rätt

Tack PerA291
Omdömet skrevs 9 mars 2019 från mobil enhet

Bra läge mitt i skidsystemet. Det är inte lätt att hitta restaurangen om man inte vet om den. En bar/självservering upptar hela bottenvåningen. Man måste gå igenom den till en trappa längst in. På övervåningen ligger denna pärla.
Vi åt hemlagad pasta samt digris. Bägge rätterna smakade otroligt bra. Det känns som att vi ätit oss igenom en stor del av restaurangerna i främst Champoluc och denna var tveklöst en av de två bästa, kanske tom den bästa.
Ett tips: Utsikten kan vara bedårande men beställ bord i förväg för att försäkra er om ett bord vid fönstren.

Tack josefg956

Resenärer som tittade på Ristorante 2727 Colle Bettaforca Gressoney la Trinite tittade också på

Gressoney-la-Trinité, Aostadalen

Besökt Ristorante 2727 Colle Bettaforca Gressoney la Trinite? Berätta vad du tyckte!