Ristorante 2727 Colle Bettaforca Gressoney la Trinite
Rankad som nr 4 av 31 Restauranger i Gressoney-la-Trinité
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Den här restaurangen har ett bra läge och kanske den godaste pizzan jag ätit. Tyvärr hade delar av vårt sällskap oturen att träffa på en sur och otrevlig servitör, mycket folk och sent på säsongen men dock hans jobb att serva gäster.

Datum för besöket: mars 2018
Tack blixten40

Omdömet skrevs 16 april 2017

En trevlig och bra restaurang på en av topparna. Om du vill ha utsikten behöver du nog boka bord....

Datum för besöket: februari 2017
Tack Mattias T
Omdömet skrevs 1 mars 2017 från mobil enhet

Boka dagen innan, ta Daniel som driver stället i hand och lämna lite dricks. Då får man en fantastisk lunch med underbar utsikt mitt i systemet! Barnen älskar dessutom maten så det blir en lång dag i backen!

Datum för besöket: mars 2017
Tack Daniel F
Omdömet skrevs 25 mars 2016

Maten överlag mycket bra! Strategiskt placerat i gamla lifthuset vid Bettaforca passet. Ät upp och åk ner mot Gressoney eller Champoluc! Tre galna ägare/värdar sätter färg på stället! Mycket folk under rusningstid, men boka bord på övervåningen så sitter ni lite lugnare.

Datum för besöket: februari 2016
Tack 514Hans
Omdömet skrevs 24 mars 2016 från mobil enhet

Superställe med jättegod pizza! Annan mat ska också vara bra, tex dagens hamburgare som vi tyvärr ej lyckades få tillfälle att smaka på. Väldigt trevlig service och fantastiskt läge. Rekommenderad varmt!

Datum för besöket: mars 2016
Tack KatarinaE_11

Resenärer som tittade på Ristorante 2727 Colle Bettaforca Gressoney la Trinite tittade också på

Gressoney-la-Trinité, Aostadalen

Besökt Ristorante 2727 Colle Bettaforca Gressoney la Trinite? Berätta vad du tyckte!