“Mat i backen”

Ristorante Punta Jolanda
Rankad som nr 3 av 31 Restauranger i Gressoney-la-Trinité
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Det var mycket god mat och gott vin, servicen helt okej. Läget är toppen! Det är klart värt varje €.

Tack blixten40

Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Bra mat men inget extra. Perfekt för mindre kräsna matälskare. Bra service och härligt läge. Inget stort utbud för vegetarianer tyvärr.

Tack janse68
Omdömet skrevs 8 februari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt läge för en restaurang i backen, allra helst en dag med solsken. I övrigt över reklamerat.

Tack veronikagauffin
Omdömet skrevs 14 mars 2017 från mobil enhet

Läget är fantastiskt, mitt i backen med härliga soldränkta terrasser och enastående utsikt över dalen.

Men maten är inte OK. Vår Carbonara var kall, ingen bacon utan trist, pressad, kokt skinka och nästan ingen sås. En påtaglig försämring jämfört med vårt besök 2015. Förblindade av framgången på TripAdvisor?

Tack Jan L
Omdömet skrevs 4 mars 2017

Jolanda har byggt ut och har en mkt trevlig miljö. Maten är bra och personalen trevlig. Det är populärt så vill man vara säker på bord behöver man boka dagen före

Tack RLG508

Resenärer som tittade på Ristorante Punta Jolanda tittade också på

Gressoney Saint Jean, Aostadalen
Gressoney-la-Trinité, Aostadalen

Besökt Ristorante Punta Jolanda? Berätta vad du tyckte!