“En oförglömlig vecka”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
4 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“En oförglömlig vecka”
Omdömet skrevs 12 juli 2014 för en vistelse i juli 2014

Detta stället är precis så speciellt som det ser ut på bilderna. Det är ett fantastiskt läge mitt i hamnen med en underbar utsikt från balkongen. Den maritima inredningen ger en helt unik atmosfär. Våningen är egentligen inte så stor till ytan, men det är högt i tak och det känns mycket större än det är. Jag och min fru bodde på sovloftet och våra tre tonårsbarn i det mindre sovrummet och det funkade utmärkt.
Kök och badrum fungerade fint. De mindre problem som uppstod fick vi snabbt hjälp med. Ignorera inte varningen om nattlivet i hamnen om du är mycket känslig. Booga Wooga på bottenvåningen, som inte är så billigt som namnet antyder, skruvade upp musiken något under fredag, lördag och söndag. I övrigt var det inte så farligt. Det är också härligt att bo där det händer med en mängd restauranger och barer på bara någon minuts gångavstånd.

Resegrupp: Familj med tonårsbarn
Din ålder 35-49
Svar från företaget
jun 10 2015
thanks so much! it was a pleasure to host you! :-)
babyknuck ...
bristol
2 omdömen
Omdömet skrevs 28 juni 2016 för en vistelse i juni 2016

Service
Gillade mest: Location and view.
Gillade minst: Bar downstairs having an outside PA system for bands and DJ.
Resegrupp: Make/partner
Din ålder 50-64
Rekommenderas för:
Kompisresa
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Tina_Vall ...
Bournemouth, Storbritannien
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
3 omdömen om hotell
Omdömet skrevs 14 juli 2015 för en vistelse i juli 2015

Service
Gillade mest: Comfortable bed.
Gillade minst: Plumbing in the bathroom.
Resegrupp: Make/partner
Din ålder 50-64
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Luzzara, Italien
Omdömet skrevs 16 juli 2013 för en vistelse i augusti 2012
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Resegrupp: Vänner
Din ålder 25-34
Rekommenderas för:
Kompisresa Familjer med småbarn
Större grupper
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
Svar från företaget
jun 10 2015
grazie di cuore, la vostra presenza ha arricchito la casa di bella energia e bei ricordi! :-)
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera