“Hope to visit next time”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

Moskva, Ryssland
Omdömet skrevs 4 maj 2019 för en vistelse i april 2019

Datum för vistelsen: april 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
maj 5 2019
Grazie per la tua recensione, è stato un piacere poterti aiutare e spero di averti con noi in un prossimo futuro.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera