“Superfint”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Tove Elis ...
1 omdöme
“Superfint”
Omdömet skrevs 28 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017

Bodde i denna lägenhet under en vecka tillsammans med min syster. Vi mötte upp ägarna och de visade oss runt i lägenhet. De var väldigt trevliga och snälla! Vi blev förvånade hur stor lägenheten samt uteterassen var. Att den hade ett perfekt läge var inte heller så dumt! Vi är otroligt nöjda med detta boende och att det gick så pass smidigt att hyra.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera