“Så mysig liten stad!”
Omdöme om Centro Storico Bosa

Centro Storico Bosa
Rankad som nr 1 av 19 saker att göra i Bosa
Omdömet skrevs 28 juni 2018

En jättemysig gammalstad med underbara gränder. Vägen dit från Algehro var mycket vacker. Bra väg dessutom. Vi hann aldrig till stranden tyvärrr..

Datum för upplevelsen: juni 2018
Tack Jenny R

Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Rom och Venedig har jag besökt - men Bosa har en genuinare charm. Ändlösa gränder, caféer, små butiker under medeltidsvalv.

Länge beundrade vi kakor och bröd medan kommersen var livlig. Jag lutade mig över disken för att fotografera, men han blev inte irriterad - istället bjöd han på en kaka.

Borgen hann vi inte med.

Datum för upplevelsen: september 2017
1  Tack Andebark
Omdömet skrevs 13 juli 2017

Åk hit för en utflykt över dagen. Bo inte här då det inte är mysiga stränder. Så fina pastellhus och mysiga gränder!

Datum för upplevelsen: juli 2017
Tack 95 089 402
Omdömet skrevs 30 juni 2017

Jättemysig liten stad. Går man ifrån torgen och in bland gränderna finner man nya saker runt varje krök och mysiga små serveringar.

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack Anna Ö
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Vägen från Alghero ner till Bosa var smått magisk. Först hamnade vi dock i marinan, vilket var som marinor ofta är, stereotypa och omysiga. Men när vi sedan hittade till det riktiga centrumet, med husen längs kanalen, föll allt på plats vilken mysig, liten och ännu inte så turisttät ort, detta är.

Datum för upplevelsen: juni 2016
Tack Andreas H

Resenärer som tittade på Centro Storico Bosa tittade också på

Bosa, Province of Oristano

Besökt Centro Storico Bosa? Berätta vad du tyckte!