“Så mysigt”
Omdöme om Centro Storico Bosa

Centro Storico Bosa
Rankad som nr 1 av 19 saker att göra i Bosa
Omdömet skrevs 13 juli 2017

Åk hit för en utflykt över dagen. Bo inte här då det inte är mysiga stränder. Så fina pastellhus och mysiga gränder!

Tack 95 089 402

Omdömet skrevs 30 juni 2017

Jättemysig liten stad. Går man ifrån torgen och in bland gränderna finner man nya saker runt varje krök och mysiga små serveringar.

Tack Anna Ö
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Vägen från Alghero ner till Bosa var smått magisk. Först hamnade vi dock i marinan, vilket var som marinor ofta är, stereotypa och omysiga. Men när vi sedan hittade till det riktiga centrumet, med husen längs kanalen, föll allt på plats vilken mysig, liten och ännu inte så turisttät ort, detta är.

Tack Andreas H
Omdömet skrevs 15 juni 2016

Väldigt mysig och liten stad som man kan upptäcka till fots. Vi tog det lilla tåget runt staden för att få en överblick, vilket rekommenderas. I Bosa kan man gå runt bland alla små gränder, titta på gulliga hus och ta en drink vid ett mysigt café. Även det gamla slottet är värt ett besök. Vi hade dock planerat en heldag i Bosa, vilket nästan var för länge - Bosa kan man besöka under några timmar och ändå få en bra upplevelse av staden.

Tack Emilia R
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 12 oktober 2014

Liten väldigt italiensk stad med små kullerstensgränder och små färgglada hus på sluttningen upp till slottet. Jättehärligt att gå längs floden som har ett par broar. Vi stannade bara en kort stund så vi hann inte se slottet eller hamnen. Men det vi hann se var helt klart värt resan. Vägen från Alghero är en upplevelse i sig där den slingrar sig längs med den bergiga kusten, otroligt vackert!

1  Tack AndSjooEb

Resenärer som tittade på Centro Storico Bosa tittade också på

Bosa, Province of Oristano

Besökt Centro Storico Bosa? Berätta vad du tyckte!