Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 204)
Filtrera omdömen
1 204 resultat
Medlemsbetyg
671
347
102
41
43
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
671
347
102
41
43
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 204 omdömen
Omdömet skrevs 3 januari 2017

Hotellet ligger i Cambridge mittemot Cambridge Galleria och vackert belägget jämte floden, utsikten var riktig fin och det var lätt att ta sig in till Boston, bara att ta gröna linjen vid Lechmere. Sängarna var riktig sköna och stora, och tvn vara tillräckligt stor för rummet. Det negativa var att det inte fanns tillräckligt med bra tv-kanaler, frukosten var lite för dyrt men man kunde ju ta och äta i gallerian. De håller på att bygga om poolen just nu, men jag hörde inget buller.

Tips för att välja rum: Utsikt över Charles River
  • Bodde här: februari 2016, reste med vänner
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack Jonnycupcake
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RoyalSonestaBoston, General Manager på Royal Sonesta Boston, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2017
Google-översättning

Vielen Dank für Ihre Beurteilung! Wir sind hoch erfreut zu hören das Sie all die Annehmlichkeiten von Royal Sonesta Boston nutzen konnten; vor allem die atemberaubende Aussicht auf die Skyline von Boston. Wir hoffen Sie bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 juni 2016

Ett mycket trevligt hotell, med en fantastisk utsikt om man väljer ett rum mot vattnet. Personalen i receptionen var väldigt trevlig.
Ligger nära ett köpcentrum som ligger rakt över gatan.
Man kan ta en skön promenad längs vattnet. Frukosten är ok men inte toppen. I baren viste man inte vem som var personal & de hade ingen större kunskap.
man har gångavstånd till TD Bank North Garden Där man kan se Bruins spela, om man är sugen på att se en Hockey match

Tips för att välja rum: Välj ett rum mot vattnet
  • Bodde här: maj 2016, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Tack Lamolinas
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RoyalSonestaBoston, General Manager på Royal Sonesta Boston, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2016

Tack för din recension! Vi är så glada att höra att du haft din vistelse med fantastiska Charles River vyer och en trevlig personal! Vi hoppas att det hjälper dig! Kanske för Bruins spel?

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RoyalSonestaBoston, General Manager på Royal Sonesta Boston, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RoyalSonestaBoston, General Manager på Royal Sonesta Boston, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RoyalSonestaBoston, General Manager på Royal Sonesta Boston, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen