Öppet i dag: 10:00 - 19:00

från 140,62 US$
från 905,98 US$
från 817,71 US$
Omdömet skrevs 14 juni 2017

Även om jag tyckte stället var bättre för 20 år sedan. Lite för mycket Disneyland idag. Men om ni bara tänker besöka typ 3-4 museer i Normandie så kryssa för detta.

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack Fj_Bergstedt
Omdömet skrevs 15 juli 2016

Den gamla delen har många montrar med saker från 2.a världskriget, ta god tid på er. Den nyare delen är verkligen spännande och visar flera bra filmer.

Datum för upplevelsen: juni 2016
Tack Rompunch
Omdömet skrevs 21 april 2016

En mycket trevlig utflykt till detta museum.
Känna historiens vingslag.
Mycket informativt, man får reda på mycket
vad som hände på D-dagen.

Datum för upplevelsen: september 2015
Tack totalvw2002
Omdömet skrevs 6 april 2016

Ett bra museum, som visar mycket av de allierades luftlandsättning i området, tyvärr så är det lite för hollywood amrikanskt för mig men de övriga i sällskapet gillade det.

Datum för upplevelsen: mars 2016
Tack 976christerk
Omdömet skrevs 19 augusti 2015 från mobil enhet

Var där tillsammans med sonen. Mycket välordnat museum. Mycket intressant att se. Inteessanta filmer som visades, utrustning och flygplan. Klart värt ett besök

Datum för upplevelsen: augusti 2015
Tack Classe H