Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Höga förväntningar och en dålig dag för kocken?”
Omdöme om Tulio

Tulio
Boka med OpenTable
Tulio har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 119 av 4 671 Restauranger i Seattle
Certificate of Excellence
Prisklass: 31 US$ - 40 US$
Kök: Italienskt
Mer restauranginformation
Restauranginformation
Bra för: Större grupper, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Familjer med barn, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 25 oktober 2016

Efter att ha fått personliga rekommendationer på flyget till Seattle och sedan läste recensionerna här på Tripadvisor var förväntningarna uppskruvade.
Restaurangen ser verkligen trevlig ut utifrån och man blir inte besviken när man kliver in. Personalen som möter vid dörren är alltigenom professionella.
Jag sa till kyparen att jag gärna ville ha deras paradrätter då jag är van att äta italienskt i Italien och jag gärna ville ha deras bästa.
Först en caesarsallad där man inte hade gjort dressingen rätt samt att den kändes ihopslarvad. Efter detta kom huvurätten som för dagen var en Alaska-fisk som jag missade namnet på. Fisken i sig var faktiskt riktigt bra och vinet som rekommenderades till passade bra. Sen skulle middagen avslutas med efterrätt och jag sa uttryckligen till kyparen "vilka av efterräterna kan du rekommendera?" han rekommenderade tre olika bland annat tiramisu. Varpå jag frågade om de är stolta över sin tiramisu speciellt eftersom att "I'm a little bit picky about it". Varpå han började förklara hur den var gjord. Svaret var att jag VET hur man gör en tiramisu, men är detta en BRA tiramisu?
Absolut vi brukar få beröm för den.
Vad kan jag säga ? kaffet till var i alla fall gott. Tiramisun däremot var inget jag kan rekommendera. Kexen hade legat på tok för länge i Amaretton om det ens var det, de smakade mest sprit, Fyllnningen till smakade mer som en krämig cheesecake än som tiramisu. Förmodligen hade man tagit genvägen att minska på mascarponen och tagit i mera grädde. Till detta hade man sedan på tok för mycket kakao ovanpå. Behöver jag säga att jag jag lämnade merparten av den efterrätten samt att det blev dåligt med dricks?
Jag tyckte lite synd om servitören när jag gick. Han jobbade bra men när köket inte levererar så hjälps det inte.

Datum för besöket: oktober 2016
    • Standard
    • Service
    • Mat
Tack mbjorkhem
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (1 105)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

26 av 1 105 omdömen

Omdömet skrevs 6 mars 2012

Vi blev mycket positivt överraskade av Tulios, restaurnager på hotell brukar inte vara våra favoriter. Här är det fullt nästan varje kväll, mycket hög kvalitet på mat, viner och service - men mycket prisvärt

Datum för besöket: februari 2012
Tack Gothenburgers
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 21 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för besöket: oktober 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Douglass L, General Manager på Tulio, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för besöket: oktober 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Douglass L, General Manager på Tulio, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för besöket: oktober 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Douglass L, General Manager på Tulio, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.

Resenärer som tittade på Tulio tittade också på

 

Besökt Tulio? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ägare: Vad är din syn på saken?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig som ägare av ditt objekt