Spara
Så stämningsfullt...

Omdömet skrevs 30 juli 2019
VeniUltra
Hallands län, Sverige
Ön`s norra kalkstensklint !

Omdömet skrevs 5 december 2016
Erling G
Viimsi, Estland
Läs alla 16 omdömen

Omdömet skrevs 31 juli 2019

Detta känner vi kanske igen lite från Öland eller Gotland eller så, men det är mycket trevligt, icke desto mindre. Man kan gå på enebacken eller blicka ut över Östersjön. I varje fall absolut värt ett stopp.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack VeniUltra
Omdömet skrevs 5 december 2016

Tyvärr missar de flesta resenärer denna lilla och mysiga kalkstensklint på ön MUHU ! För sommarbilisterna gäller att man iakttar vägskyltar efter man har kört av färgeläget på ön Muhu. Det står vägskylt bl.a. i byn Liiva, mitt på ön och det är på genomfarten på "Tallinn -Ösel vägen" !

Datum för upplevelsen: september 2016
Tack Erling G