Spara
Höjdpunkter från omdömen
Kalkstensklippor !

I norra delen av ön Muhu ligger "Uugu Bluff". Kalkstensklint en bit från havsstranden. Vid Liiva ... läs mer

Omdömet skrevs 12 september 2020
Erling G
Viimsi, Estland
Ön`s norra kalkstensklint !

Omdömet skrevs 5 december 2016
Erling G
Viimsi, Estland
Läs alla 15 omdömen

Omdömet skrevs 5 december 2016

Tyvärr missar de flesta resenärer denna lilla och mysiga kalkstensklint på ön MUHU ! För sommarbilisterna gäller att man iakttar vägskyltar efter man har kört av färgeläget på ön Muhu. Det står vägskylt bl.a. i byn Liiva, mitt på ön och det är på genomfarten på "Tallinn -Ösel vägen" !

Datum för upplevelsen: september 2016
Tack Erling G