“Mycket bra”

Kök: Danskt
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 28 juni 2017 från mobil enhet

Väl värt ett besök om ni är i Sorö, Ringsted, Naestved ed. Vackert beläget vid Sorö Sjö, serverar fantastisk mat & dryck med en personlig service. Finns även möjlighet till övernattning.

Tack Anders386

Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

På väg till Tyskland, sugen på en god lunch.
Blev övertygad om att detta var något för oss genom att läsa recensionerna om denna krog på TripAdvisor.
Helt perfekt ställe om man gillar god, vällagad mat, trevligt ställe med supertrevlig personal. Är helt övertygad om att det säkert är lika bra på kvällen.
Ligger bra till, endast några minuter från motorvägen.
Vi återkommer garanterat nästa gång vi är på väg till Tyskland.

Tack Hultgren
Omdömet skrevs 3 november 2016 från mobil enhet

Vi drog vinstlotten och hamnade här av en slump, då alla i sällskapet var hungriga. Vi möttes upp av kypare som tog våra jackor och blev placerade vid ett bord. Jättevacker inredning, fantastisk lyxig mat till ett bra pris och underbar service! Kyparen berättade om både vinet och ölen vi drack och man kände sig verkligen välkommen. Vi kommer tillbaka!

Tack Lussan75
Omdömet skrevs 28 juni 2016 från mobil enhet

Ta vägen förbi Stövlet Katrines Hus. Det är värt varenda dansk krona. Utomordentligt bra mat och perfekt service. Kanske inte den billigaste restaurangen men ibland är det värt någon krona extra för att det ska smaka gott.

Trevlig miljö.

Tack MacRoger
Omdömet skrevs 5 juni 2016 från mobil enhet

Här är varje detalj med restaurangupplevelsen genomtänkt. Allt från att få servetten placerad i knät till en genomgående beskrivning av rätterna man äter. En lyxig men ändå prisvärd upplevelse med trevlig personal. Och inte minst, maten smakade fantastiskt.

Tack Niklas R

Resenärer som tittade på Stovlet Katrines Hus tittade också på

Ringsted, Ringsted Municipality
Sörö, West Zealand

Besökt Stovlet Katrines Hus? Berätta vad du tyckte!