Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 347)
Filtrera omdömen
3 347 resultat
Medlemsbetyg
1 227
1 477
433
124
86
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 227
1 477
433
124
86
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 3 347 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 oktober 2018

  • Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
J-HuGeneralManager, General Manager på Courtyard by Marriott King Kamehameha's Kona Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste ensam
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
J-HuGeneralManager, General Manager på Courtyard by Marriott King Kamehameha's Kona Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
J-HuGeneralManager, General Manager på Courtyard by Marriott King Kamehameha's Kona Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
J-HuGeneralManager, General Manager på Courtyard by Marriott King Kamehameha's Kona Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: november 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
J-HuGeneralManager, General Manager på Courtyard by Marriott King Kamehameha's Kona Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen