Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com107 US$
eDreams106 US$
Travelocity107 US$
CheapTickets107 US$
Orbitz.com107 US$
Agoda.com106 US$
Omdömet skrevs 22 augusti 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: augusti 2017
MarinaFrapa, Marketing på Marina Frapa Resort Rogoznica - Hotel Kopno, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2017

Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Rumstips: eravamo al primo piano bellissima vista mare, nel complesso sono comuque stanze molto grandi
Datum för vistelsen: augusti 2018
Omdömet skrevs 18 augusti 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: augusti 2018
Omdömet skrevs 15 oktober 2015

Datum för vistelsen: augusti 2015
MarinaFrapa, Guest Relations Manager på Marina Frapa Resort Rogoznica - Hotel Kopno, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Omdömet skrevs 13 augusti 2015 från mobil enhet

Datum för vistelsen: augusti 2015
MarinaFrapa, General Manager på Marina Frapa Resort Rogoznica - Hotel Kopno, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018