Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com108 US$
eDreams107 US$
Travelocity108 US$
CheapTickets108 US$
FindHotel108 US$
Orbitz.com108 US$
Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Rumstips: eravamo al primo piano bellissima vista mare, nel complesso sono comuque stanze molto grandi
Datum för vistelsen: augusti 2018
Omdömet skrevs 18 augusti 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: augusti 2018
Omdömet skrevs 15 oktober 2015

Datum för vistelsen: augusti 2015
MarinaFrapa, Guest Relations Manager på Marina Frapa Resort Rogoznica - Hotel Kopno, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Omdömet skrevs 13 augusti 2015 från mobil enhet

Datum för vistelsen: augusti 2015
MarinaFrapa, General Manager på Marina Frapa Resort Rogoznica - Hotel Kopno, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Omdömet skrevs 24 september 2013

Datum för vistelsen: september 2013
MarinaFrapa, Marketing på Marina Frapa Resort Rogoznica - Hotel Kopno, svarade på det här omdömetSvarade 23 november 2017