“Mycket trevligt och med ett bra läge nära ...”
annan resenär har bokat det här boendet

Omdöme om Apartment Jadranka

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 5 Skribent
52 omdömen
19 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 hjälpsamhetsröster
“Mycket trevligt och med ett bra läge nära strandpromenaden”
Omdömet skrevs 18 augusti 2017 för en vistelse i juli 2017

Ett bra och prisvärt boende. En trevlig och hjälpsam värdinna gjorde det enkelt att hitta till de intressanta ställena på ön. Till lägenheten hörde en liten patio som man delade med en annan lägenhet, mycket trevligt!

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera