“Prisvärt, fint och bra!”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Haus Moni S4

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
10 omdömen
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Prisvärt, fint och bra!”
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 för en vistelse i juli 2017

Vi bodde i haus Moni och blev mycket nöjda! Lägenheten är ren och fin, möblerad med enkla men hemtrevliga möbler. Sköna sängar, bra badrum, inga problem med varmvetten eller likn. Balkongen har utsikt mot en vik av Medelhavet och det finns en badbar strand inom 200 m. Vi uppskattade den fina uteplatsen i trädgården dör vi fick grilla. Värdparet är underbara!! Ta med diskborste, finns inte att hitta i Kroatien :)

Våra tips
Kap Kamenjak; klippor längst ut på södra Istrien, i en nationalpark. Det går att hoppa från klippor sm är 8,10 eller 12 meter! Glasklart vatten för snorkling på många stränder i Kamenjak.
Medulin fish market, öppet 9-13, god fisk till bra pris, grilla i trädgården .
Restaurang Salt & Pepper
Staden Pula, amfiteatern, flanera, ät glass
Bi Village; strand och poolområde med entréavgift (ca 250 kr för en familj) man kan hyra solstolar på stranden, fräscht, fint. Vi kostade på oss en dag i Bi Village och det var bekvämt och avkopplande.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera